SunAge z opóźnieniem

Przygotowywana przez zespół Vertex4, utrzymana w starym stylu strategia czasu rzeczywistego, którą zamierza wydać założona przed kilkoma miesiącami międzynarodowa firma wydawnicza Lighthouse Interactive pochodząca z Danii, trafi do sklepów z poślizgiem.

Zaplanowana początkowo na luty przyszłego roku data premiery została odłożona jeszcze bardziej w przyszłość. Nowa gra z gatunku RTS trafi do sprzedaży dopiero w okolicach czerwca 2006 roku. Ani producenci, ani wydawcy nie podali przyczyn aż tak radykalnej zmiany nastawienia do swojego dzieła utrzymanego w futurystycznych klimatach.

"SunAge" przeniesie nas odległą przyszłość, kiedy to planeta Ziemia umiera. Rasa ludzka powoli wycofuje się do miast, w tym samym czasie rozszerza się zasięg władzy najeźdźców określanych mianem Cult. Najbardziej znani bohaterowie podejmują próbę uderzenia w samo serce oponenta i nieumyślnie otwierają wrota do rajskiej planety, na której własne życie wiodą robotopodobne istoty, które wcale nie są zadowoleni z powodu pojawienia się nowych przybyszy.

Roman Pfneudl, prezes studia Vertex4, ujawnił, że pierwsze projekty gry powstały w 1997 roku. Fantastyczna koncepcja produkcji jednak dopiero teraz doczeka się realizacji. Firma zamierza skorzystać też z pomysłów, jakie podsuną jej do czasu rynkowej premiery sami gracze.

W "SunAge" znajdą się trzy grywalne strony konfliktu, setki typów jednostek, budynków oraz rozmaitych taktyk wojennych. Ponadto każda z frakcji ma posiadać charakterystyczne dla siebie cechy stanowiące jej plusy i minusy. Do tego kampania dla pojedynczego gracza będzie liczyć łącznie 24 mapy, będzie też tryb multiplayer, gdzie ważną rolę mają odgrywać cztery różne surowce.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Stylu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy