Stubbs the Zombie trafi do Europy

Korporacja THQ zapowiedziała, że podejmie się dystrybucji nowej gry akcji zespołu deweloperskiego Wideload Games założonego przez część byłych pracowników słynnej firmy Bungie, która stworzyła jedną z najpopularniejszych gier ostatnich lat - "Halo".

Podpisana przez międzynarodową firmę umowa z amerykańskim wydawcą gry, firmą Aspyr przewiduje, że THQ wyda "Stubbs the Zombie" wszędzie poza Ameryką Północną i Japonią. Produkcja wraz z początkiem przyszłego roku dotrze także do nas.

Warto dodać, że gra w połowie października doczekała się już wydania w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, gdzie spotkała się z całkiem ciepłym przyjęciem ze strony graczy i prasy branżowej. Przedstawiona w grze historia opowiada o losach Edwarda "Stubbsa" Stubblefielda, który w latach trzydziestych ubiegłego stulecia zajmował się handlem obwoźnym, aby przetrwać w czasach wielkiego kryzysu ekonomicznego. Pewnego dnia został brutalnie zamordowany w okolicach miasta Pennsylvania. W 1959 roku w miejscu gdzie znajdował się jego prowizoryczny grób lokalny biznesmen zaczął budowę monumentu nowoczesnych technologii - miasta przyszłości zwanego Punchbowl. Prace nad wznoszeniem nowatorskiego pomnika przebudziły jednak z wiecznego snu nieboszczyka. Stubbs poczuł w sobie nowe siły i postanowił zemścić się na swoich oprawcach.

Główną atrakcja produkcji ma być możliwość siania strachu i powiększania zbiorowego zamieszania na ulicach miasta i w jego okolicach. Gracz, wcielając się w postać chodzącego trupa, będzie mógł skorzystać z szeregu jego wyjątkowych zdolności, takich jak chociażby wyłamywanie drzwi, żywienie się swoimi oponentami oraz możliwość przejmowania nad nimi kontroli i korzystania z ich umiejętności. Na dodatek Stubbs będzie mógł walczyć przy użyciu swoich części ciała w mniej lub bardziej niekonwencjonalny sposób. Ponadto do pokonania będzie wiele wyjątkowych misji obfitujących w niespodzianki.

"Stubbs the Zombie" będzie korzystać z usprawnionej wersji silnika graficznego z gry "Halo". Zespół Wideload Games wprowadził do niego m.in. takie usprawnienia, jak chociażby technologia pixel shaders. Nowością ma być również zastosowanie efektów graficznych i dźwiękowych, które upodabniają produkcję do kinowego filmu.

Premiera gry w wersji dla komputerów klasy PC i konsoli Microsoft Xbox na Starym Kontynencie odbędzie się w lutym 2006 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja | zombie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy