Korporacja THQ zapowiedziała, że podejmie się dystrybucji nowej gry akcji zespołu deweloperskiego Wideload Games założonego przez część byłych pracowników słynnej firmy Bungie, która stworzyła jedną z najpopularniejszych gier ostatnich lat - "Halo".
Podpisana przez międzynarodową firmę umowa z amerykańskim wydawcą gry, firmą Aspyr przewiduje, że THQ wyda "Stubbs the Zombie" wszędzie poza Ameryką Północną i Japonią. Produkcja wraz z początkiem przyszłego roku dotrze także do nas.
Warto dodać, że gra w połowie października doczekała się już wydania w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, gdzie spotkała się z całkiem ciepłym przyjęciem ze strony graczy i prasy branżowej. Przedstawiona w grze historia opowiada o losach Edwarda "Stubbsa" Stubblefielda, który w latach trzydziestych ubiegłego stulecia zajmował się handlem obwoźnym, aby przetrwać w czasach wielkiego kryzysu ekonomicznego. Pewnego dnia został brutalnie zamordowany w okolicach miasta Pennsylvania. W 1959 roku w miejscu gdzie znajdował się jego prowizoryczny grób lokalny biznesmen zaczął budowę monumentu nowoczesnych technologii - miasta przyszłości zwanego Punchbowl. Prace nad wznoszeniem nowatorskiego pomnika przebudziły jednak z wiecznego snu nieboszczyka. Stubbs poczuł w sobie nowe siły i postanowił zemścić się na swoich oprawcach.
Główną atrakcja produkcji ma być możliwość siania strachu i powiększania zbiorowego zamieszania na ulicach miasta i w jego okolicach. Gracz, wcielając się w postać chodzącego trupa, będzie mógł skorzystać z szeregu jego wyjątkowych zdolności, takich jak chociażby wyłamywanie drzwi, żywienie się swoimi oponentami oraz możliwość przejmowania nad nimi kontroli i korzystania z ich umiejętności. Na dodatek Stubbs będzie mógł walczyć przy użyciu swoich części ciała w mniej lub bardziej niekonwencjonalny sposób. Ponadto do pokonania będzie wiele wyjątkowych misji obfitujących w niespodzianki.
"Stubbs the Zombie" będzie korzystać z usprawnionej wersji silnika graficznego z gry "Halo". Zespół Wideload Games wprowadził do niego m.in. takie usprawnienia, jak chociażby technologia pixel shaders. Nowością ma być również zastosowanie efektów graficznych i dźwiękowych, które upodabniają produkcję do kinowego filmu.
Premiera gry w wersji dla komputerów klasy PC i konsoli Microsoft Xbox na Starym Kontynencie odbędzie się w lutym 2006 roku.
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Dziś w Interii
Raporty specjalne
Rekomendacje
-
Życzenia świąteczne
Złóż wyjątkowe życzenia
Sprawdź: