Starmageddon

Producent: CODA Development

Dystrybutor PL: CODA

Kategoria: Strategia

Data wydania: nieznana

Polska, na rynku gier komputerowych ma niewielki wkład, bardzo rzadko wydawane są polskie produkty, które porównywać można z tymi wyprodukowanymi przez firmy zagraniczne. Jednak ostatnio pojawiło się małe światełko w tunelu, błysk pochodzący od firmy CODA. Otóż razem z firmą wE oPEN eYES pracują nad nowym RTS'em, którego nazwano "Starmageddon".



Historia gry, jest bardzo długa, przez nazwą "Starmageddon" miała ona jeszcze dwie inne: "Project E.V.A" oraz "Genocide", a co najlepsze nie miała to być strategia czasu rzeczywistego. Ale wróćmy do informacji, otóż gra posiadać będzie wiele elementów znanych z np. "Red Alerta 2" czy "Homeworlda". Oprócz tego gra posiadać ma inne, nowe niestety nie znane nam obecnie elementy.

Reklama



Z tych znanych wiemy, że akcja gry rozgrywać się będzie w kosmosie, do wyboru będziemy mieli trzy rasy: dwie obce oraz jedna ludzka. Każda z nich będzie posiadać unikalne budynki i jednostki.



Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest przestrzeń na jakiej toczyć się będzie walka, otóż cała plansza może być połączeniem trzech odrębnych "poziomów" za pomocą specjalnych tuneli podprzestrzennyh.



Jeżeli chodzi o interface oraz zarządzanie jednostkami (walka itp.) to przypominać to będzie nieco "Red Alerta 2".



Wspominając o tym jak wyglądać będzie interface, powiedzieć trzeba coś więcej o grafice. No więc programiści naprawdę się spisali, grafika wygląda ładnie, można powiedzieć bardzo ładnie. Animacje i efekty świetlne stoją na wysokim poziomie. Wszystko opierać się będzie na technologii OpenGL. Znamy już także konfiguracji minimalnych wymagań, aby zagrać w "Starmageddon" potrzebny będzie komputer z procesorem 233 Mhz, 64 MB Ram i kartę graficzną 16 MB. Jednakże aby zobaczyć wszystkie możliwości gry, trzeba będzie posiadać komputer o procesorze przynajmniej 500Mhz, 128 MB Ram i kartę graficzną 32 MB z akceleratorem 3D.



Warto powiedzieć coś o muzyce i dźwiękach, do tego użyta zostanie technologia EAX oraz ta używana przez procesory Pentium III. Tak więc można spokojnie powiedzieć, że wszystko będzie stało na wysokim poziomie, niestety próbek dźwięku jeszcze nie ma.



Podsumowując, wszystko zapowiada się nieźle, dodać trzeba, że produkt będzie w połowie polski. Wiemy także, że gra pojawi się także za granicą. Ciekawe czy odniesie sukces, miejmy nadzieję ze tak. Ale to wszystko okaże się po premierze, która planowana jest na okres powakacyjny.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dystrybutor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy