Soldier of Fortune 2 już w lutym

Premiera "Soldier of Fortune 2: Double Helix" już niebawem. Autorzy gry firma - Raven Software zapowiada ukończenie prac na lutym 2002. Zanim zapoznacie się z nowymi screenami z gry, słów kilka o tym, co zaprezentuje sequel znanej gry akcji FPP "Soldier of Fortune''.



Kolejna cześć oferować będzie graczom grafikę, o niezwykłym, jak powiadają autorzy, realizmie, dzięki zastosowaniu enginu graficznego znanego z Quake III Arena.To oczywiście nie wszystko - fabuła gry ma prezentować taką dynamikę akcji, jak z hollywoodzkich ekranizacji. Autorzy postarali się, by sztuczna inteligencja naszych przeciwników była wysoce rozwinięta, a świat, w którym przyjdzie nam się z nimi zmierzyć, obfitował w różnorodne rodzaje wiernie odwzorowanych broni, militarnych urządzeń i jednostek wojskowych. W grze ponownie wcielamy się w postać Johna Mullinsa - konsultanta d.s militarnych w tajnej organizacji antyterrorystycznej "The Shop''. Jako oficer służb specjalnych zostajemy wyznaczeni do wykonania wielu niebezpiecznych i skomplikowanych misji na terytorium wroga. By z sukcesem wypełnić misje gracze będą musieli użyc wielu róznorodnych taktyk militarnych, jak np: atak frontalny, fortel czy skradanie się.

Reklama



Słów kilka o mocnych stronach gry:

  • realizm - jak zapowiadaja autorzy, "Soldier of Fortune 2" jest wiernym odzwierciedleniem, a nawet symulacja działań jednostek antyterrorystycznych. Lokacje są odbiciem miejsc, w których aktualnie toczą się konflikty polityczne, a które często zdarza nam sie widywać w dziennikach wiadomości i na pierwszych stronach gazet np. Wiele akcji i misji bazuje na doświadczeniu prawdziwego Johna Millinsa - oficera jednostek Zielonych Beretów, który ściśle współpracował przy ich tworzeniu.
  • technologia - "Soldier of Fortune 2" bazuje na ulepszonym enginie graficznym Quake III Arena. Ponadto zastosowano tu ROAM Terrain System, dzięki któremu gracze bedą mogli poruszać się pojazdami militarnymi, jak : opancerzone ciężarówki, czołgi, helikoptery. Dodatkowo technologia GHOUL II zastosowana w "Soldier of Fortune 2" poniesie realizm gry na nowe wyżyny. Dzięki niej animacje oraz system renderowania modeli prezentować będzie graczom niesamowicie szczegółową szkieletową animacje postaci z charakterystycznymi dla niej ruchami, a przede wszystkim obrazującą pełny pakiet uszkodzeń ciała - 36 stref.
  • rozwinięta sztuczna inteligencja i strategia - by z sukcesem ukończyć misje gracze będą musieli, podobnie jak w poprzedniej częsci gry, łączyć w swoich działaniach elementy strategii, taktyki antyterrorystycznej oraz walki. Nasze reakcje będą często determinowane zachowaniem przeciwników (atak/kontratak, skradanie się/unik). Ponadto typ przeciwnika - żołnierz armii, członek gangu itp, będzie warunkował zachowanie naszych wrogów oraz poziom trudności gry.
  • nowe taktyki - do znanych z poprzedniej częsci - strzelaj i biegnij - dodano nowe, które umożliwiają wybór alternatywnych form walki - uzycie "cichych'' rodzajów broni by zapobiec wyśledzeniu przez wroga czy skrywanie się w cieniu by uniknąć wykrycia przez patrol.
  • grywalność - nawet po zakończeniu rozgrywki i przejściu całej gry, "Soldier of Fortune 2" proponuje nam nowe ciekawe opcje. "Soldier of Fortune 2" zawiera generator misji, który pozwala tworzyć kombinacje obszaru misji i celów, dzięki czemu gra zawsze zaskakuje i bawi.

Oficjalna strona gry, z której o wiele więcej można się dowiedzieć to - http://www.ravensoft.com/soldier2.html

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ukończenie | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy