Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Socom: US Navy Seals - PS2

Pełny tytuł: Socom: US Navy Seals

Reklama

Platforma sprzętowa: PlayStation2

Wykorzystuje: Headset



Europejska premiera gry "Socom: US Navy Seals" była niecierpliwie wyczekiwana przez wielu graczy. Twórcy tego projektu zebrali kilka mocnych argumentów, przemawiających na jego korzyść w kategorii najlepsza strzelanina na PS2.



Jako dowódca elitarnego oddziału SEAL, ty i twoi ludzie jesteście wzywani do szeregu akcji antyterrorystycznych. W grze "Socom: US Navy Seals" graczowi przyjdzie sprawdzić się w 12 śmiertelnie niebezpiecznych misjach. Do dyspozycji otrzyma ponad 60 rodzajów broni, wysoce wykwalifikowany wywiad wojskowy, niecodzienne umiejętności poparte setkami godzin intensywnego treningu, oraz możliwość manewrów taktycznych. Wszystko po to by bronić wolności i pokoju.



Pragnienie, determinacja, zwycięstwo

"Socom: US Navy Seals" jest grą niezwykle rozbudowaną jak na gatunek strzelanin. Po pierwsze, gracz nie działa w pojedynkę - towarzyszą mu inni żołnierze, którymi należy sprawnie dowodzić. Misje w wielu momentach będą wymagały rozdzielenia oddziału, bądź przemyślanej kooperacji. W sytuacji, gdy rozbrajamy bombę, warto zatroszczyć się o to, by któryś z kolegów z oddziału osłaniał nas przed niespodziewanym atakiem wroga. Prawdziwy dowódca nigdy nie będzie bez potrzeby narażał życia swoich ludzi - w tej grze musimy wziąć na siebie odpowiedzialność za los innych.



Realizm

Oto kilka istotnych informacji, które wyróżniają "Socom: US Navy Seals" z pośród innych gier na PlayStation 2:

  • drużynowy sposób prowadzenia misji. O powodzeniu zadecyduje właściwa kooperacja, oraz sprawne dowodzenie oddziałem

  • specjalnie przygotowane misje dla trybu multiplayer

  • wykorzystanie headset - specjalnego urządzenia do komunikacji głosowej w grze

  • bardzo realistycznie przygotowane misje, oraz miejsca operacji wojskowych

  • 12 misji w 4 lokacjach: Alaska, Tajlandia, Kongo, Turkmenistan

  • żadna z misji nie powtarza schematów poprzedniej. Niektóre wymagają skradania się i precyzji, inne siły fizycznej, wytrzymałości, albo po prostu czystego zniszczenia wroga

  • rozbudowane scenariusze, oraz manewry taktyczne misji. Zawierają możliwość zastawiania pułapek, zasadzek, pościgów, brania zakładników, poszukiwania i ratowania, niszczenia, nocnych potyczek, rekonesansu, "oczyszczania" budynków, oraz innych typowych dla komandosów sytuacji.

  • każda z misji zawiera cele główne, oraz poboczne, które trzeba realizować w odpowiedniej kolejności.

  • lokacje zostały tak przygotowane, aby wymóc bardziej strategiczno-taktyczne podejście do gry. Pełno w nich kryjówek, snajperskich "gniazd", oraz otwartych przestrzeni gdzie łatwo wpaść w zasadzkę.

  • ruchy i sposób poruszania się oddziału został zaprojektowany dzięki pomocy konsultantów z SEAL .

  • Komputerowo kierowani członkowie oddziału pracują w taki sposób, by jak najlepiej asystować graczowi i wykonywać jego rozkazy. Każdy z nich posiada ekwipunek, umiejętności, oraz cechy, które pozwolą w najlepszy sposób wykonywać mu indywidualne zadania. Jednak w każdej chwili gracz może wydać zupełnie nowe rozkazy, które pozwolą diametralnie zmienić strategię i taktykę przechodzenia misji.

  • Sztuczna Inteligencja komputerowo sterowanych wrogów, również została specjalnie przygotowana. Przeciwnicy zachowują się realistycznie - mogą zastawiać pułapki, oraz ostrzeliwać oddział SEAL ze strategicznie ulokowanych kryjówek. Jeżeli gracz będzie zbyt hałaśliwy, przeciwnik zacznie zmierzać w jego kierunku. Tak samo, gdy zbyt nierozważnie wyjdzie na otwarty teren.

  • komandosi z SEAL mają dostęp do szeregu nowoczesnych broni (około 60). Są wśród nich najnowsze modele pistoletów, karabinów snajperskich, shotgunów, karabinów maszynowych, granatów, materiałów wybuchowych, urządzeń sterowanych zdalnie, bądź laserowo, oraz ekwipunku do walki w nocy.

  • misje przebiegają zarówno na otwartych przestrzeniach jak i zamkniętych pomieszczeniach, co z pewnością urozmaica sposób prowadzenia działań operacyjnych. Wiele środowisk zawiera aktywne obiekty, które można użyć w danej sytuacji (pojazdy, machineria wojskowa)

  • aby zwiększyć realistyczność misji, wprowadzono zróżnicowane warunki pogodowe, oraz pory dnia, które istotnie determinują sposób rozgrywki.

  • również grafika środowiska prezentuje się bardzo realistycznie.

  • atmosferę budują dodatkowo specjalnie przygotowane efekty cieni i światła



    Porozmawiaj z PlayStation 2

    Prawdziwie rewolucyjnym na rynku gier, wydaje się pomysł stworzenia dla "Socom: US Navy Seals" specjalnego urządzenia nazwanego "headset". Pozwala ono na komunikację głosową w grze! W słuchawce słyszymy informacje z bazy, rozmowy członków naszego oddziału, natomiast mikrofon służy do wydawania rozkazów. Wszystkie rozkazy dostępne są na specjalnej liście, którą to w każdym momencie gry można wyświetlić na ekranie. Rozkazy można zarówno wybrać kontrolerem Dual Shock 2, lub wypowiedzieć do mikrofonu. Trzeba jednak przyznać, że to drugie rozwiązanie jest dużo bardziej efektowne i buduje prawdziwy klimat gry. Nie raz przyjdzie graczowi krzyczeć do mikrofonu, gdy jego koledzy wpadną w zmyślnie zastawioną pułapkę!



    Przypominamy, że premiera gry nastąpi już 18 czerwca 2003!



    MartineZ: Składam podziękowania za współpracę Sony Poland.

  • Dowiedz się więcej na temat: Platforma Obywatelska | misje | navy

    Reklama

    Reklama

    Reklama

    Reklama

    Strona główna INTERIA.PL

    Polecamy

    Rekomendacje