Reklama

Sins of a Solar Empire w produkcji

Niezależne studio deweloperskie Ironclad Games zapowiedziało rozpoczęcie prac nad swoim debiutanckim tytułem. Pochodzący z Kanady zespół ma jednak spore doświadczenie w tej dziedzinie.

W skład zlokalizowanej w Vancouver grupy wchodzą byli pracownicy m.in. takich firm, jak Sierra Studios, Take 2 Interactive, Rockstar Games, Disney Interactive, TNT Television, The Cartoon Network oraz Mattel. Twórcy dopiero teraz postanowili ujawnić swoje nowe dzieło, zatytułowane "Sins of a Solar Empire".

Produkcja ta będzie stanowić strategię czasu rzeczywistego, która w całości będzie utrzymana w klimacie science-fiction. Fabuła gry ma opowiadać o losach pewnej galaktyki rozszarpanej konfliktami. Niegdyś istniało potężne Imperium Vasari, które jednoczyło pod swoją władzą wiele planet. Tajemniczy kataklizm zniszczył życie na większości z nich, a tych, którzy przeżyli, zmusił do poszukiwania nowego domu. Wiele lat później formacja zwana Trade Order odkryła, że na jednej z peryferycznych planet mieszkańcy zajmują się najbardziej kontrowersyjnymi badaniami naukowymi, jakie znano. Za karę zostali wysiedleni i zmuszeni do ucieczki. Przez lata panował pokój, a w galaktyce kwitł handel. Opowieści o przodkach uznawano za bajki, aż pewnego dnia powrócili Vasari, którzy postanowili zabrać to, co do nich należało. Wygnani z galaktyki, określając się jako The Advent, postanowili wykorzystać sytuację i zemścić się za przodków.

W "Sins of a Solar Empire" gracz będzie mógł objąć dowództwo nad jedną z trzech frakcji, aby ostatecznie zdobyć dominację w podzielonym do tej pory systemie słonecznym. Każda z nacji będzie posiadać własne typy oddziałów, strategie, taktyki, system ekonomiczny, zabójcze technologie oraz sposoby na brutalną walkę i delikatne rozmowy dyplomatyczne. Same walki będą się bowiem toczyć zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i na powierzchni planet.

Firma Ironclad Games zapowiedziała, że w jej pierwszej produkcji pojawi się nowatorski silnik graficzny Iron Engine oraz zestaw narzędzi do projektowania zawartości gry, określany jako Forge Tool Suite. Gracze będą też mogli korzystać z systemu IroncladOnline do prowadzenia rozgrywek sieciowych dla maksymalnie dziesięciu graczy jednocześnie.

Data premiery "Sins of a Solar Empire" nie została jeszcze ujawniona. Gra nie ma też jeszcze określonego wydawcy. Na koniec bieżącego roku twórcy planują przeprowadzenie zamkniętych testów wersji beta.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje