Savage 2 już oficjalnie

Grupa deweloperska S2 Games ujawniła trwające od dłuższego czasu prace nad drugą edycją innowatorskiej gry sieciowej "Savage", stanowiącej mieszankę pierwszoosobowej strzelanki ze strategią czasu rzeczywistego.

Nowa produkcja została już zatytułowana "Savage 2: A Tortured Soul", a jej przybliżona data premiery została określona na lato 2006 roku.

Twórcy zapowiedzieli wprowadzenie szeregu zmian w stosunku do poprzedniej edycji. Przede wszystkim maja zamiar jeszcze bardziej zagłębić się w mieszanie strategii czasu rzeczywistego z akcją. Poprawkom zostanie poddany system walki bronią białą (miecze, topory, włócznie, łuki itp.) oraz walki wręcz. Po zmianach będzie nie tylko łatwiejszy w obsłudze, ale pozwoli również na wykonanie combosów, bloków oraz specjalnych ataków.

W nowym "Savage" pojawi się blisko 20 klas postaci (wcześniej było zaledwie 5) - każda z własnym systemem rozwoju, zdolnościami i cechami specyficznymi. Zmiana ta w znacznej mierze wpłynie również na sterowane przez gracza jednostki i przebieg decydujących o zwycięstwie bitw. Nowością ma być też sposób dowodzenia oddziałami dzięki ich podziałowi na mniejsze grupy. Pojawi się również samouczek dla początkujących użytkowników, którego brak był poważną wadą pierwszej części.

Ponadto S2 Games podkreśla, że graficzne produkcja będzie stać na najwyższym poziomie. "Savage 2" ma korzystać z płynnego cieniowania, efektu bump mapping, pixel shaders, punktowego oświetlenia i realistycznego systemu odpowiedzialnego za animację wody.

Warto dodać, że część członków zespołu pracującego na grą jakiś czas temu odeszło z firmy i założyło nową grupę - Offset Software, która niedawno zapowiedziała swój debiutancki projekt, koncepcją bardzo podobny do "Savage".

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy