Rzym: Totalna wojna

Na wrzesień zaplanowana jest polska (i światowa) premiera kolejnej gry z serii "Total War" - "Rome". Po częściach "Shogun'' i "Medieval'' Creative Assembly - autorzy serii - przenieśli fabułę do czasów panowania i świetności wielkiego Imperium Rzymskiego.



Będzie to druga gra z serii "Total War" wydana po polsku, wcześniej lokalizacji poddana została produkcja "Shogun: Total War".



Popularność i zainteresowanie polskich fanów gier "Medieval Total War'' i dodatku "Viking Invasion'' oraz edycji "Battle Pack'' pozwoliło firmie L.E.M na podjęcie prac lokalizacyjnych nad "Rome: Total War''.

Reklama



"Rome: Total War'', dotąd uhonorowana tytułami: Critics Awards: Best of E3 2003, IGN BEST PC GAME OF E3 2004, GAMESPY Best Strategy Game of E3 Award 2004, w polskiej wersji językowej kosztować będzie 99 zł.



Fabuła ,,Rome: Total War'' toczy się przez ponad 3 wieki historii, od wojen punickich (300 p.n.e) po początki naszej ery. Walki i podboje dotyczą terenów od Szkocji do Północnej Afryki, przez

Atlantyk do Persji.



Ogrom pracy, jaką wykonało studio przy produkcji "Rome: Total War", widać w liczbach, nie mówiąc już o stronie historycznej gry. W grze zobaczymy do 20 000 żołnierzy podczas bitwy, ponad 100 typów jednostek, 20 frakcji, ponad 10 000 pól bitewnych. Występują także legendarni bohaterowie, którzy wpływali na historię, jak Cezar, Hannibal czy Spartakus.



Największą innowacją w grze jest ulepszony engine Total War, który wykorzystuje najnowszą technologię i nastawione na detale odwzorowanie środowiska. Dzięki enginowi drugiej generacji ożywa starożytny Rzym, możemy podziwiać rozmach bitew, jakiego dotąd nie prezentowała żadna gra. Co ważne, zoptymalizowanie enginu pozwala zaprezentować ponad 500 wysokiej rozdzielczości i całkowicie trójwymiarowych elementów, nawet na mniej wydajnych komputerach.



Głównym celem rozgrywki jest zdobycie władzy i zarządzanie Rzymskim Imperium. Zanim jednak przywdziejemy purpurę Imperatora będziemy pokonywać przeciwników, budować i zarządzać miastami, prowadzić i trenować armie, zawiązywać i łamać sojusze, niszczyć rywali swojego rodu, wypełniać wolę Senatu lub jej się przeciwstawiać, pozyskiwać przychylność społeczeństwa,

podbijać lądy i tworzyć kolonie, a w między czasie aranżować walki gladiatorów, budować amfiteatry.



Polska wersja językowa (tekst) gry, która obecnie jest w trakcie przygotowania, obejmuje około 250 tysięcy słów. Warstwa tekstowa to głównie historycznie uwarunkowane słownictwo. Z względu na ogrom i skomplikowanie prac przy projekcie pracuje 4-osobowy zespół tłumaczy, którym konsultacji udziela pracownik naukowy Instytutu Historii Starożytnej Uniwersytetu Warszawskiego.

LEM - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: shogun | światowa | wrzesień | wojna | Rzym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy