Pudełko dla Lary

Lara Croft powraca w swym najmroczniejszym dotąd wydaniu w grze "Tomb Raider: Angel of Darkness". Na końcu Last Revelation nasza bohaterka ginie co prawda, ale okazuje się, że w niewyjaśnionych

okolicznościach... udaje się jej przeżyć. Dotknięta swego rodzaju amnezją Lara budzi się w Paryżu, a obok leżą zwłoki jej mentora Von Croya.



Wszystkie poszlaki wskazują na to, że to właśnie ona dokonała zabójstwa, musi więc uciekać przed policją na całym świecie. Programiści z Core skupili się bardziej na wątku przygodowym serii i dlatego

Reklama

niektóre poziomy to czyste zagadki detektywistyczne, a w czasie pierwszego poziomu - rozgrywającego się w Paryżu nie będziemy nawet wyciągać słynnych pistoletów. Później to już klasyczny Tomb Raider -

podziemia stolicy Francji, a nawet wycieczka do Pragi. Znajdą się też elementy gry RPG (bohaterowie skaczą z czasem coraz wyżej i biegają szybciej) i znacznie uproszczony system kontroli postaci, w tym -

możliwość zaawansowanej walki wręcz z przeciwnikami. Na koniec - oczywiste poprawki graficzne, które zapewniają, że jednocześnie na ekranie będziemy mogli oglądać aż trzysta tysięcy wielokątów.



Jedno jest pewne - fanów Lary, oczekujących na kolejną część jej przygód na całym świecie jest wielu. My tymczasem ujawniamy, jak będzie wyglądało pudełko z grą. Zakodujcie sobie ten obraz tak, aby tuż po premierze łatwo było znaleźć grę na półce!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy