Reklama

PSP od północy w USA

Wybrane sklepy partnerskie firmy Sony były gospodarzami specjalnej przedsprzedaży konsolki PlayStation Portable z okazji premiery urządzenia w Stanach Zjednoczonych. W odpowiedzi na olbrzymie zainteresowanie konsumentów, spowodowane m.in. niezwykle kosztowną kampanią reklamową, Sony postanowiło rozpocząć sprzedaż PSP na terenie USA równo o północy 24 marca.

Konsolki PSP zakupione o północy w wybranych sklepach zawierały liczne niestandardowe dodatki, prezenty, niespodzianki oraz wiele innych atrakcji. W Sony Style Retail w Nowym Jorku dokonano uroczystego rozpoczęcia premiery jednego z najbardziej oczekiwanych produktów w 2005 roku - tam też szczęśliwy nabywca kupił pierwszą konsolkę PSP w USA.

"Popyt na PSP jest większy niż każdego innego produktu w najnowszej historii" - powiedział Kaz Hirai, szef Sony Computer Entertainment America. "Fakt, że wybrani detaliści pozytywnie zareagowali na premierę, otwierając drzwi swoich sklepów o tak nietypowej porze, aby zapewnić zapaleńcom możliwość zakupu PSP, jak tylko znajdzie się ona na sklepowych półkach, dowodzi, że PSP jest prawdziwym obiektem pożądania".

Sony PlayStation Portable w USA dostępna jest na początku w specjalnej premierowej wersji PSP Value Pack, zawierającej liczne dodatki. Sugerowana cena zestawu to 249,99 dol. Dla pierwszego miliona nabywców konsoli firma Sony przygotowała specjalny film UMD "Spider-Man 2" z wytwórni Sony Pictures Entertainment.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy