PSP marnuje czas

Czy żywotność baterii oraz czasy ładowania się gier mogą mieć znaczący wpływ na przyszłość mobilnej konsoli PlayStation Portable? Jeszcze za wcześnie, by wypowiadać się na temat długowieczności akumulatora PSP, jednak już teraz znamy niektóre czasy uruchamiania się poszczególnych gier i ich elementów.

Poniżej prezentujemy pierwsze zliczone czasy ładowania się konkretnych gier oraz międzyczasy wynikające z akceptacji kluczowych opcji czy przejść pomiędzy poszczególnymi trybami rozgrywek.

"Ridge Racers"
- od momentu aktywacji wyłączonej konsoli do ukazania się logo "Namco" i tytułu: 16 sekund
- od wyboru samochodu (trasy) do startu w wyścigu: 14 sekund
- od wyjścia z gry do ukazania się opcji wyboru samochodu (trasy): 10 sekund

"Dokodemo Issho"
- od momentu aktywacji wyłączonej konsoli do ukazania się tytułowego ekranu: 20 sekund
- od zatwierdzenia opcji "Start Game" do wystartowania gry: 10 sekund
- od wyjścia z gry do ukazania się tytułowego ekranu: 5 sekund

"Mojipittan"
- od momentu aktywacji wyłączonej konsoli do ukazania się tytułowego ekranu: 20 sekund
- żadnych więcej oczekiwań na wczytywanie danych z nośnika gry

"Minna no Golf"
- od momentu aktywacji wyłączonej konsoli do ukazania się logo PSP i tytułowego ekranu: 24 sekundy
- od wybrania bohatera do wystartowania gry: 19 sekund
- oczekiwanie pomiędzy zmianą scenerii: "jedynie" kilka sekund

Wiadomo już także, że japońska edycja konsolki PlayStation Portable będzie miała opcję ustawień regionalnych charakterystycznych dla Kraju Kwitnącej Wiśni oraz Wysp Brytyjskich, co wielu żądnych konsoli graczy skłoni do jej importu.

Najlepszym przykładem potwierdzającym tę tezę jest fakt, że na naszych rodzimych aukcjach internetowych już pojawiły się propozycje szybkiej realizacji zamówień przedpremierowych na PSP. Obrotni importerzy twierdzą, że pierwsi szczęśliwcy z Europy otrzymają nowe urządzenie firmy Sony już 15 grudnia.

Skoro mobilny system PlayStation Portable pozbawiony jest blokady regionalnej i na dodatek posiada interfejs komunikacyjny w kilku językach, to dlaczego Sony nie przygotowało premiery PSP w skali globalnej w jednym terminie?

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita | przyszłość
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy