Prawie rok "czekania" na Sacred 2

Firma Ascaron Entertainment, niemiecki wydawca i producent gier, do tej pory nie stroniła od udzielania informacji na temat kontynuacji swojego bestsellerowego zręcznościowego RPG z 2004 roku.

Pierwsze konkrety firma podała w czerwcu, ale pominęła przy tym datę premiery gry. Założono wówczas, że zostanie ona określona w późniejszym terminie.

Przy ostatniej aktualizacji strony internetowej gry ujawniono, że "Sacred 2" będzie gotowa dopiero w okolicach października 2007 roku.

Deweloper nie podał żadnych przyczyn, dla których gra będzie dostępna dopiero pod koniec przyszłego sezonu. Można jednak sądzić, że jednym z powodów, dla którego gra ukaże się tak późno, jest istny zalew utrzymanych w konwencji fantasy tytułów. W tym roku do sprzedaży trafiły już długo oczekiwane "The Elder Scrolls IV: Oblivion", "Gothic 3" oraz "Neverwinter Nights 2". W najbliższych tygodniach ukażą się jeszcze m.in. "Assassin's Creed" i "Elveon".

Podobnie jak poprzednio, w "Sacred 2" zabawę zaczniemy od wyboru postaci, którą będziemy rozwijać przez cały przebieg rozgrywki. Do naszej dyspozycji zostanie oddanych sześć typów bohaterów z właściwymi sobie zdolnościami i niepowtarzalnymi cechami. Od postaci specjalizujących się w walce wręcz po strzelców, a także od sług dobra po pomioty zła.

Zmianom ulegnie też świat gry. Trójwymiarowa Ancaria zostanie poszerzona o nowe regiony podzielone na obszary święte i opanowane przez chaos miejsca, przepełnione plugawymi potworami. W zależności od naszych preferencji będziemy mogli decydować się też na przejście gry według dwóch różnych linii fabularnych, spoglądając na wydarzenia od strony sił jasności lub ciemności.

Ponadto obie kampanie będą zawierać dziesiątki oryginalnych zadań do wykonania i specjalnych lokacji oraz trybów, które znajda zastosowanie w multiplayerze. Wieloosobowe rozgrywki będziemy mogli toczyć zarówno po sieci LAN, jak i przez internet. Możliwe będzie prowadzenie bitw klanowych, starć o dominację i specjalnych pojedynków, w których każdy będzie mógł liczyć tylko na siebie. Jednocześnie będzie się mogło bawić do 32 graczy.

Co więcej, będziemy mogli wynająć sobie najemników, którzy towarzysząc u naszego boku wesprą nas w czasie najbardziej kłopotliwych walk. Zmianom ulegnie też system prowadzenia pojedynków na czary. Gra będzie korzystać również z nowych możliwości procesora AGEIA PhysX, który ma posłużyć do wizualizacji efektów związanych z fizyką świata gry. Co za tym idzie - doczekamy się rozbudowanych animacji postaci i związanego z tym systemu rag-doll.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: pory | wydawca | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy