Witajcie bracia rządni prędkości i oddani całym swym sercem konsolowemu przeznaczeniu! Mamy ambitny plan stworzenia miejsca, w którym to właśnie wy będziecie dzielić się z innymi graczami własnymi doświadczeniami z zakresu gier wyścigowych. To ma być Wasze miejsce - internatów zagrywających się w konsolowe spalinowe hity!
Chcemy by każdy z Was, któremu zamiast krwi płynie w żyłach paliwo wysokooktanowe pokazał się z jak najlepszej strony ubogacając ten dział o ciekawe spostrzeżenia, faworyzowane pojazdy a może nawet najlepsze ustawienia do konkretnych maszyn np. z "Gran Turismo 3"!
Pozwólcie, że zaproponujemy określone kryteria podawanych przez Was informacji (by przeciwdziałać zbędnemu chaosowi).
Jeżeli trzymać się będziecie takiej konwencji to z pewnością nie utoniemy w wyszukiwaniu najistotniejszych informacji. Jeżeli macie na myśli więcej kryteriów tematycznych to oczywiście dodajcie je do zaproponowanego powyżej schematu. Wszystkie otrzymane od was zgłoszenia na 100% opublikujemy w tym dziale tematycznym. Ujawnijcie się i pokażcie swój lwi pazur w materii konsolowych wyścigów!
Mało tego, teraz będziecie mogli także prócz przekazania kluczowych informacji ze swych wirtualnych "miłości" motoryzacyjnych pokazać swoją twarz! Podesłaną fotkę wraz z danymi umieszczać będziemy tutaj jako wasze "RAJDOWO-KONSOLOWE CV". Jeżeli nie posiadacie screenshotów ulubionej maszyny z GT3 to nie załamujcie się - my zrobimy fotki pojazdu za was!
By nie być gołosłownym - rozpocznę od siebie (dla przykładu :-)
BMW 328CI
Rok produkcji: 1999
MOC: po pełnym tuningu 462KM!!! (po "zjechaniu" trochę silnika i zmianie oleju of-qors)... przed wymianą (na dziewiczym motorze) pomiary wykazywały moc w granicach 338-440 KM
Osiągnięty wynik na 1/4 MILI: 0:12.469 (na parametrach niedostosowanych do "sprintu")
Najwyższa prędkość: 336.9 km/h
TUNING: na potrzeby wyścigów
Preferowane ustawienia:
SPRING RATE:
- Front: 11.3kg | Rear: 14.7kg
RIDE HEIGHT:
- Front: 120mm | Rear: 125mm
DAMPER BOUND:
- Front: Level 7 | Rear: Level 8
DAMPER REBOUND:
- Front: Level 7 | Rear: Level 8
CAMBER ANGLE:
- Front: 2.5 | Rear: 1.5
TOE ANGLE:
- Front: 0.0 | Rear: 0.5
STABILISER:
- Front: Level 3 | Rear: Level 5
BRAKE BALANCE:
- Front: Level 9 | Rear: Level 9
LSD INITIAL:
- Front: 0 | Rear: 10
LSD ACCELLERATION:
- Front: 0 | Rear: 40
LSD DECREASE:
- Front: 0 | Rear: 20
GEAR RATIO:
- 1st: 3.864
- 2nd: 2.717
- 3rd: 2.035
- 4th: 1.594
- 5th: 1.305
- 6th: 1.117
- Final: 2.930
- Auto: 24
ASM: wedle uznania i doświadczenia - ja preferuję : 0
TCS: wedle uznania i doświadczenia - ja preferuję : 0 (wyjątek - pomiary na 400m)
Swąd palonej gumy obowiązkowo musi być! To BMW jest niczym wąż - wije się w zakrętach, że trudno nad nim zapanować. Jednak przejechane tysiące kilometrów uczą naprawdę wiele i ofiarują doświadczenia niezbędne w ujeżdżaniu jeszcze potężniejszych "monsterów" z napędem na tylnie osie! Gorąco polecam model 328 jako wstęp do tuningowej przygody! Zapewne z tego pojazdu można wycisnąć jeszcze lepsze osiągi - nad tymi ustawieniami siedziałem zaledwie godzinkę dlatego z ogromnym zainteresowaniem będę śledził wasze dokonania z pogranicza mechaniki pojazdowej (nadsyłajcie własne "majsterkowiczowi" propozycje).
Na koniec pozwolę sobie zaprezentować jedną z moich ulubionych japońskich maszyn:
MITSUBISHI 3000GT VR-4 TURBO
Ten przepiękny pojazd przygotowywałem z zamysłem bicia rekordów czasowych na dystansie 400 metrów. Po pierwszych gruntownych przeróbkach uzyskałem takie oto wyniki:
1) 0'09.767
2) 0'09.769
3) 0'09.778
4) 0'09.791
5) 0'09.799
6) 0'09.801
MOC: Moje Mitsubishi 3000GT VR-4 TURBO posiada aktualnie pod maską 1065 KM.
Osiągnięty wynik na 1/4 MILI: 0'09.767 (Rekordy świata tym modelem oscylują w granicach 0'09.210 - jeżeli macie receptę jak zbliżyć się do tego pułapu to podsyłajcie podpowiedzi!)
TUNING: na potrzeby "sprintu" (0-400m)
Preferowane ustawienia: (na nich osiągnąłem czas 0'09.767 w "sprincie")
SPRING RATE:
- Front: 4.0kg | Rear: 4.3kg
RIDE HEIGHT:
- Front: 96mm | Rear: 96mm
DAMPER BOUND:
- Front: Level 1 | Rear: Level 1
DAMPER REBOUND:
- Front: Level 1 | Rear: Level 1
CAMBER ANGLE:
- Front: 2.0 | Rear: 1.0
TOE ANGLE:
- Front: 0.0 | Rear: 0.0
STABILISER:
- Front: Level 2 | Rear: Level 3
BRAKE BALANCE:
- Front: Level 9 | Rear: Level 9
LSD INITIAL:
- Front: 15 | Rear: 20
LSD ACCELLERATION:
- Front: 10 | Rear: 5
LSD DECREASE:
- Front: 22 | Rear: 22
GEAR RATIO:
- 1st: 2.856
- 2nd: 2.083
- 3rd: 1.595
- 4th: 1.274
- 5th: 1.061
- 6th: 0.921
- Final: 3.759
- Auto: 18
ASM: wedle uznania i doświadczenia - ja preferuję : 0
TCS: na potrzeby "sprintu" polecam 2, VCD: 40%
Zdjęcia mojego Mitsubishi 3000GT VR-4 TURBO - już w kolejnej odsłonie "CIEKAWOSTEK"!
Jeżeli są wśród was wielbiciele tej maszyny (lub innych z GT) i pragną skonfrontować własne "wyciśnięte" wyniki z czasami innych graczy to proponuję stworzenie rankingu "rekordów" - właśnie z dystansu 0-400m! W takim razie w ciągu najbliższych 3'ech tygodni skupcie się na tuningowym "podkręcaniu" waszych "3000GT". Uzyskane czasy podsyłajcie "na VHS'ach" na mój adres: MartineZ - Marcin Brodowski, Ul.Poziomkowa 50/12, 43-100 TYCHY. Na bieżąco będziemy publikować wasze rekordy a pod koniec miesiąca ogłosimy "MISTRZA SPRINTU". Propozycje aut, które mają brać udział w naszej zabawie - podsyłajcie w mailach.
Na zgłoszenia (informacje zgodne z zaproponowanym schematem oraz wasze fotosy) oczekuję pod adresem mailowym: crimsonn@interia.pl! Jeżeli w niektórych kategoriach nie macie co wpisać to najzwyczajniej w świecie je omińcie. Kaset VHS - nie odsyłamy, gdyż groziłoby to nam bankructwem (dlatego nagrywajcie na najtańszych ;-)
Nie namyślajcie się długo - to najwyższa pora by pokazać światu nasze zamiłowanie do konsolowych wyścigów i kultowej serii Gran Turismo!