Portfolio konsolowego gracza

Witajcie bracia rządni prędkości i oddani całym swym sercem konsolowemu przeznaczeniu! Mamy ambitny plan stworzenia miejsca, w którym to właśnie wy będziecie dzielić się z innymi graczami własnymi doświadczeniami z zakresu gier wyścigowych. To ma być Wasze miejsce - internatów zagrywających się w konsolowe spalinowe hity!



Chcemy by każdy z Was, któremu zamiast krwi płynie w żyłach paliwo wysokooktanowe pokazał się z jak najlepszej strony ubogacając ten dział o ciekawe spostrzeżenia, faworyzowane pojazdy a może nawet najlepsze ustawienia do konkretnych maszyn np. z "Gran Turismo 3"!

Reklama



Pozwólcie, że zaproponujemy określone kryteria podawanych przez Was informacji (by przeciwdziałać zbędnemu chaosowi).



  • IMIĘ I NAZWISKO:...

  • PSEUDO:...

  • WIEK:...

  • ILOŚĆ LAT POGRYWANIA:...

  • RODZIMA MIEJSCOWOŚĆ:...

  • FAWORYZOWANE KONSOLE:...

  • POSIADANY SPRZĘT:...

  • ULUBIONA GRA (SERIA):...

  • AKTUALNIE MĘCZĘ:...

  • KLASYK KONSOLOWY, KTÓRY WIEKI TEMU WYWARŁ NA MNIE WRAŻENIE to:...

  • NAJLEPSZE GRY W HISTORII KONSOL:...

  • ILOŚĆ CZASU POŚWIĘCANA NA GRANIE (tygodniowo):...

  • FAWORYZOWANE WIRTUALNE POJAZDY (ulubione bryki np. z GranTurismo3):

  • PROPOZYCJE TUNINGOWE (GranTurismo):...



    Jeżeli trzymać się będziecie takiej konwencji to z pewnością nie utoniemy w wyszukiwaniu najistotniejszych informacji. Jeżeli macie na myśli więcej kryteriów tematycznych to oczywiście dodajcie je do zaproponowanego powyżej schematu. Wszystkie otrzymane od was zgłoszenia na 100% opublikujemy w tym dziale tematycznym. Ujawnijcie się i pokażcie swój lwi pazur w materii konsolowych wyścigów!



    Mało tego, teraz będziecie mogli także prócz przekazania kluczowych informacji ze swych wirtualnych "miłości" motoryzacyjnych pokazać swoją twarz! Podesłaną fotkę wraz z danymi umieszczać będziemy tutaj jako wasze "RAJDOWO-KONSOLOWE CV". Jeżeli nie posiadacie screenshotów ulubionej maszyny z GT3 to nie załamujcie się - my zrobimy fotki pojazdu za was!



    By nie być gołosłownym - rozpocznę od siebie (dla przykładu :-)



  • IMIĘ I NAZWISKO: Marcin Brodowski

  • PSEUDO: MartineZ

  • WIEK: 25

  • ILOŚĆ LAT POGRYWANIA: 17

  • RODZIMA MIEJSCOWOŚĆ: TYCHY

  • FAWORYZOWANE KONSOLE: XBOX, PlayStation2, GameBoy Advance_SP

  • POSIADANY SPRZĘT: wszystkie next-gen'y (XBOX, PS2, GCN, GBA_SP) + maszyny retro (ZX SPECTRUM 48KB, AMIGA 600, 1200HDD, GameBoy, GameBoy Color, SEGA GAMEGEAR, PSX, Dreamcast, SEGA SATURN, warcaby i chińczyk ;-)

  • ULUBIONA GRA (SERIA): Gran Turismo !!!

  • NAJLEPSZE GRY W HISTORII KONSOL: seria Gran Turismo, Toca Race Driver (Xbox), Sprinter Cell, seria Burnout, seria Colin'owska, seria ISS (PRO EVOLUTION), Super Monkey Ball (i wiele, wiele innych, które zapewne w natłoku informacji umknęły mi w tym momencie z pamięci)

  • AKTUALNIE MĘCZĘ: TRD (Xbox), World Racing (Xbox), GTA: VC (PS2) i oczywiście GT3 + GT Concept!

  • KLASYK KONSOLOWY, KTÓRY WIEKI TEMU WYWARŁ NA MNIE WRAŻENIE to: NEED FOR SPEED 1 (przeplatane teledyski w roli głównej z najpiękniejszymi wózkami świata dosłownie mnie powaliły!) a Destruction Derby (również na PSX'ie) rozbudziło me destrukcyjne zmysły. Jednak przełomem była pierwsza część kultowego GT (replay'e oraz mnogość dostępnych pojazdów, tuning rozwaliły mnie na części - zaprzedałem duszę Polyphony Digital)

  • ILOŚĆ CZASU POŚWIĘCANA NA GRANIE (tygodniowo): 40-50 (hardcore)

  • PROPOZYCJE TUNINGOWE (GranTurismo):


    BMW 328CI

    Rok produkcji: 1999

    MOC: po pełnym tuningu 462KM!!! (po "zjechaniu" trochę silnika i zmianie oleju of-qors)... przed wymianą (na dziewiczym motorze) pomiary wykazywały moc w granicach 338-440 KM

    Osiągnięty wynik na 1/4 MILI: 0:12.469 (na parametrach niedostosowanych do "sprintu")

    Najwyższa prędkość: 336.9 km/h

    TUNING: na potrzeby wyścigów

    Preferowane ustawienia:

    SPRING RATE:

    - Front: 11.3kg | Rear: 14.7kg

    RIDE HEIGHT:

    - Front: 120mm | Rear: 125mm

    DAMPER BOUND:

    - Front: Level 7 | Rear: Level 8

    DAMPER REBOUND:

    - Front: Level 7 | Rear: Level 8

    CAMBER ANGLE:

    - Front: 2.5 | Rear: 1.5

    TOE ANGLE:

    - Front: 0.0 | Rear: 0.5

    STABILISER:

    - Front: Level 3 | Rear: Level 5

    BRAKE BALANCE:

    - Front: Level 9 | Rear: Level 9

    LSD INITIAL:

    - Front: 0 | Rear: 10

    LSD ACCELLERATION:

    - Front: 0 | Rear: 40

    LSD DECREASE:

    - Front: 0 | Rear: 20

    GEAR RATIO:

    - 1st: 3.864

    - 2nd: 2.717

    - 3rd: 2.035

    - 4th: 1.594

    - 5th: 1.305

    - 6th: 1.117

    - Final: 2.930

    - Auto: 24

    ASM: wedle uznania i doświadczenia - ja preferuję : 0

    TCS: wedle uznania i doświadczenia - ja preferuję : 0 (wyjątek - pomiary na 400m)

    Swąd palonej gumy obowiązkowo musi być! To BMW jest niczym wąż - wije się w zakrętach, że trudno nad nim zapanować. Jednak przejechane tysiące kilometrów uczą naprawdę wiele i ofiarują doświadczenia niezbędne w ujeżdżaniu jeszcze potężniejszych "monsterów" z napędem na tylnie osie! Gorąco polecam model 328 jako wstęp do tuningowej przygody! Zapewne z tego pojazdu można wycisnąć jeszcze lepsze osiągi - nad tymi ustawieniami siedziałem zaledwie godzinkę dlatego z ogromnym zainteresowaniem będę śledził wasze dokonania z pogranicza mechaniki pojazdowej (nadsyłajcie własne "majsterkowiczowi" propozycje).



    Na koniec pozwolę sobie zaprezentować jedną z moich ulubionych japońskich maszyn:

    MITSUBISHI 3000GT VR-4 TURBO

    Ten przepiękny pojazd przygotowywałem z zamysłem bicia rekordów czasowych na dystansie 400 metrów. Po pierwszych gruntownych przeróbkach uzyskałem takie oto wyniki:

    1) 0'09.767

    2) 0'09.769

    3) 0'09.778

    4) 0'09.791

    5) 0'09.799

    6) 0'09.801


    MOC: Moje Mitsubishi 3000GT VR-4 TURBO posiada aktualnie pod maską 1065 KM.

    Osiągnięty wynik na 1/4 MILI: 0'09.767 (Rekordy świata tym modelem oscylują w granicach 0'09.210 - jeżeli macie receptę jak zbliżyć się do tego pułapu to podsyłajcie podpowiedzi!)

    TUNING: na potrzeby "sprintu" (0-400m)

    Preferowane ustawienia: (na nich osiągnąłem czas 0'09.767 w "sprincie")

    SPRING RATE:

    - Front: 4.0kg | Rear: 4.3kg

    RIDE HEIGHT:

    - Front: 96mm | Rear: 96mm

    DAMPER BOUND:

    - Front: Level 1 | Rear: Level 1

    DAMPER REBOUND:

    - Front: Level 1 | Rear: Level 1

    CAMBER ANGLE:

    - Front: 2.0 | Rear: 1.0

    TOE ANGLE:

    - Front: 0.0 | Rear: 0.0

    STABILISER:

    - Front: Level 2 | Rear: Level 3

    BRAKE BALANCE:

    - Front: Level 9 | Rear: Level 9

    LSD INITIAL:

    - Front: 15 | Rear: 20

    LSD ACCELLERATION:

    - Front: 10 | Rear: 5

    LSD DECREASE:

    - Front: 22 | Rear: 22

    GEAR RATIO:

    - 1st: 2.856

    - 2nd: 2.083

    - 3rd: 1.595

    - 4th: 1.274

    - 5th: 1.061

    - 6th: 0.921

    - Final: 3.759

    - Auto: 18



    ASM: wedle uznania i doświadczenia - ja preferuję : 0

    TCS: na potrzeby "sprintu" polecam 2, VCD: 40%


    Zdjęcia mojego Mitsubishi 3000GT VR-4 TURBO - już w kolejnej odsłonie "CIEKAWOSTEK"!

    Jeżeli są wśród was wielbiciele tej maszyny (lub innych z GT) i pragną skonfrontować własne "wyciśnięte" wyniki z czasami innych graczy to proponuję stworzenie rankingu "rekordów" - właśnie z dystansu 0-400m! W takim razie w ciągu najbliższych 3'ech tygodni skupcie się na tuningowym "podkręcaniu" waszych "3000GT". Uzyskane czasy podsyłajcie "na VHS'ach" na mój adres: MartineZ - Marcin Brodowski, Ul.Poziomkowa 50/12, 43-100 TYCHY. Na bieżąco będziemy publikować wasze rekordy a pod koniec miesiąca ogłosimy "MISTRZA SPRINTU". Propozycje aut, które mają brać udział w naszej zabawie - podsyłajcie w mailach.

    Na zgłoszenia (informacje zgodne z zaproponowanym schematem oraz wasze fotosy) oczekuję pod adresem mailowym: crimsonn@interia.pl! Jeżeli w niektórych kategoriach nie macie co wpisać to najzwyczajniej w świecie je omińcie. Kaset VHS - nie odsyłamy, gdyż groziłoby to nam bankructwem (dlatego nagrywajcie na najtańszych ;-)

    Nie namyślajcie się długo - to najwyższa pora by pokazać światu nasze zamiłowanie do konsolowych wyścigów i kultowej serii Gran Turismo!

  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: maszyny | tuning | ustawienia | doświadczenia | Xbox
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy