Pop life na Walentynki

Techland, wydawca "Pop life" na rynku polskim, poinformował dzisiaj, że udało się zamknąć proces lokalizacji wcześniej niż planowano i że gra zostanie wydana w Polsce nie jak wcześniej zapowiadano 21 lutego, ale już na Walentynki - 14 lutego. Gra pojawi się w sklepach w cenie 49,90 zł. W chwili obecnej krążek z grą trafił do tłoczni. "Pop life" to symulator życia gwiazdy muzyki popularnej. Dzięki wygraniu telewizyjnego show, przed zwycięzcą otwierają się drzwi do sławy i wielkich pieniędzy. Od gracza zależy, w jakim gatunku muzycznym rozwinie się jego kariera. Współpraca ze specjalistami ze świata showbiznesu oraz indywidualne szkolenie, pozwolą graczowi doskonalić swoje umiejętności i zdobywać popularność, by wkrótce stał się supergwiazdą.

Unikalne opcja aranżacji choreografii, oświetlenia i efektów podczas koncertów i występów telewizyjnych to jedna z wielu cech gry.

Reklama
Techland
Dowiedz się więcej na temat: wydawca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy