Polish Championships 2006 - turniej Battlefield 2

16 lutego rozpoczyna się Polish Championships 2006 - turniej "Battlefield 2", w którym gracze stoczą wirtualną rywalizację.

Jest to pierwszy turniej, w którym klany zostały rozstawione w oparciu o system rankingowy. System został stworzony przez redaktorów portalu www.BFcentral.pl.

Polish Championships 2006 to rozbudowany turniej, który ma na celu wyłonienie najlepszej drużyny "Battlefield 2" w Polsce. W turnieju weźmie udział kilkadziesiąt dziesięcioosobowych zespołów, czyli kilkuset graczy. Zawodnicy rozpoczną wirtualną rywalizację od fazy grupowej, która startuje 16 lutego, a zakończą 16 kwietnia na rozbudowanej fazie playoff, opartej o system "double elimination". Udział w turnieju może wziąć każdy kto posiada oryginalną wersję gry "Battlefield 2".

Zespoły będą podzielone na 4 grupy. Z każdej grupy do drugiej fazy turnieju awansują 3 najlepsze drużyny. Pierwsze 2 drużyny w każdej grupie wywalczą awans do koszyka wygranych (winner bracket), natomiast zespoły, które zajmą 3 miejsca w grupach, awansują do koszyka przegranych (looser bracket). Terminarz rozgrywek obejmujący fazę grupową oraz fazę playoff oraz najciekawsze mecze będzie można śledzić na kanale IRC:#bfcentral.pl za pośrednictwem scorebot'a.

Najlepszy klan "Battlefield 2" otrzyma roczne wsparcie finansowe od partnerów akcji o łącznej wartości powyżej 25 000 zł.

W kwietniu, po zakończeniu turnieju najlepszy zespół (10 osób) wyjedzie na BFCON06 LAN PARTY do Niemiec.

Szczegóły dotyczące struktury turnieju, map, regulaminu, znajdują się na stronie: www.Bfcentral.pl

Organizatorzy mają nadzieję, iż projekt przyczyni się do rozwoju e-sportu w Polsce. "Battlefield 2" oraz społeczność tej gry stanowią doskonały przykład, że takie zjawisko istnieje w Polsce.

"Zgodnie z naszymi planami i obietnicami, chcemy rozwijać rynek e-sportu w Polsce. Społeczność graczy, zainteresowanych 'Battlefield 2' jest dla nas bardzo ważna. To pierwszy projekt tego typu, w który będziemy inwestować w miarę upływu czasu oraz konsekwentnie go rozwijać. Na przykładzie gry 'Battlefield 2' chcemy pokazać, że gra to nie tylko zabawa, ale również sposób na życie" - powiedział Grzegorz Pocztarski z Electronic Arts Polska.

"Od początku jakość dźwięku w grach traktowaliśmy bardzo poważnie i tak samo teraz podchodzimy do nowej kategorii cyfrowej rozrywki jaką jest e-sport. Doceniamy graczy za ich zaangażowanie, upór i ciężką pracą jaką są godziny treningów poświęconych na tworzenie polskiej sceny 'growej'. Chcemy aby najlepsi Polscy gracze posiadając jeszcze lepszą broń jaką są najnowsze karty SoundBlaster X-Fi Fatal1ty wraz z wysokiej jakości słuchawkami, osiągali najlepsze wyniki również za granicą"- powiedział Łukasz Pilarczyk Product Manager EE.

"Intel aktywnie wpiera społeczność graczy m.in. opracowując innowacyjne i coraz tańsze technologie umożliwiające ciągły rozwój całej branży gier komputerowych" - powiedział Radosław Walczyk z firmy Intel. "Dzięki zastosowaniu w swoich komputerach dwurdzeniowych procesorów Intela - takich jak Intel Pentium D - gracze mogą skupić się na doskonaleniu swoich umiejętności nie martwiąc się o wydajność platformy, z której korzystają podczas rozgrywek".

Parterami turnieju oprócz firmy Electronic Arts są: Intel, Creative oraz GamesNet.

Reklama
Dowiedz się więcej na temat: społeczność | Intel | turniej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy