Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Pierwsze zdjęcia Przenicowanego Świata

Akella i Wargaming.net ujawniły kolejne wieści o pracach nad strategią "Inhabited Island" tworzoną w oparciu o pomysły z fantastycznej noweli autorstwa braci Arkadija i Borysa Strugackich.

Choć para rosyjskich pisarzy napisała swoją bestsellerową książkę już ponad 30 lat temu, to ich twórczość wciąż inspiruje. Jak twierdzą twórcy gry, "w najbliższym roku 'Inhabitated Island' wstrząśnie społecznością graczy".

Podobnie jak w oryginale, historia rozpocznie się po tym, jak główny bohater, Maksym, zniszczył Centralną Stację Nadawczą, a armia, w której służył, została pokonana w zawziętych starciach na północy. Brak stacji oznaczał utratę kontroli nad umysłami mieszkańców całej wyspy, na której toczy się historia. Wielu spośród dotychczasowych sług stacji zapadło w dziwny stan przypominający śpiączkę.

W tym samym czasie pochodzące z północy armie Khontis wyczuły okazję, aby przejąć kontrolę nad całym pogrążonym w chaosie krajem. Dowódcy uznali bowiem, że jedynym wyjściem w takiej sytuacji jest przemoc, która przewrotnie pozwoli na ostateczne zaprzestanie wojen.

Nasz bohater jest innego zdania - aby zakończyć krwawą historię, należy rozbroić najeźdźców z północy i wyprzeć nadchodzącą z południa inwazję barbarzyńców, którzy również chcą wykorzystać szansę do zawładnięcia wyspą będącą do niedawna potężnym imperium.

W wirtualnej wojnie wezmą udział cztery strony konfliktu: armie Khonties, Barbarzyńców, frakcji Land of the Fathers oraz imperium panującego nad wyspą, na której toczyć będą się wszystkie wydarzenia. Każda rasa ma posiadać swoje własne technologie i typy oddziałów: od tych konstrukcyjnych, poprzez transportowe, aż po ciężkozbrojny sprzęt. Wszystkie jednostki będzie można też w prosty sposób ulepszać.

Bitwy będą rozgrywane na w pełni trójwymiarowych obszarach. Do tego dojdą realistyczne systemy kamuflażu, kontrataku, minowania terytorium, budowy fortyfikacji i dostarczania wsparcia dla sił zbrojnych. Istotne będą również zmiany pór dnia i nocy.

Twórcy zakładają, że premiera gry obędzie się wraz z początkiem 2007 roku.

Dowiedz się więcej na temat: zdjecie | pomysły

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje