PGR2 (zza kierownicy) - Xbox

Spełniamy Wasze marzenia!

"Project Gotham Racing 2" dla Wszystkich Xbox'owych miłośników wirtualnych sportów motorowych to istny raj na ziemi. W finalnym produkcie zabrakło jednak dość cennego elementu, który dodaje do każdej gry "wyścigowej" sporo frajdy, dynamiki, realizmu i co najważniejsze - odczucia zasiadania we wnętrzach tych drogocennych wehikułów. Tym oto elementem jest kamera "zza kierownicy" - czy jak kto woli "z wnętrza pojazdu". Jeżeli serca Wasze zostały skruszone brakiem takowego widoku to nadciągamy z rewelacyjną informacją - owe ustawienie kamery możecie sobie już teraz sami zmajstrować!!! Nie przesłyszeliście się! Detale owego zabiegu programistycznego podajemy poniżej.

Reklama



Cenna uwaga!

Trik z wymuszeniem "wrzucenia" kamery do wnętrza pojazdów mogą zastosować tylko Ci gracze, którzy mają możliwość wgrania "Project Gotham Racing 2" na dysk twardy swej konsoli! Uwarunkowanie to spowodowane jest faktem konieczności edytowania jednego z pików.



Do dzieła domorośli programiści!

Jeżeli macie już zgrany "Project Gotham Racing 2" na HDD to koniecznie udajcie się do katalogu "Car Dynamics", który to widnieje w folderze "PGR2". Tam musicie koniecznie odnaleźć plik zatytułowany "camera_settings.ini" - oto nasza przepustka do spełnienia marzeń! Jeżeli zlokalizowaliście wspomniany plik to możecie zabrać się za jego edycję (najwygodniej przy pomocy dowolnego FTP'a).



Po otwarciu pliku camera_settings.ini oczom Waszym powinien ukazać się poniższy obraz:



[SETTINGS]

targetHeight0 = 0.650

targetAngle0 = -0.150

rotationRate0 = 8.500

chaseDistance0 = 0.90

fov0 = 0.975

chaseVelocityLagRatio0 = 0.40

chaseDistanceSpring0 = 3.50

chaseBreakingPitch0 = 0.035


targetHeight1 = 1.000

targetAngle1 = -0.080

rotationRate1 = 8.000

chaseDistance1 = 1.20

fov1 = 0.975

chaseVelocityLagRatio1 = 0.40

chaseDistanceSpring1 = 3.5

chaseBreakingPitch1 = 0.030


inCar_y0 = 0.250

inCar_z0 = 1.500

inCar_fov0 = 0.975

inCar_ShakeRatio0 = 1.0

inCar_AccelPitchSpringRatio0 = 0.6


inCar_y1 = 0.500

inCar_z1 = 1.500

inCar_fov1 = 0.975

inCar_ShakeRatio1 = 1.0

inCar_AccelPitchSpringRatio1 = 0.6



tv_HeadingAccelerationCoef = 140.0

tv_MaxHeadingVelocity = 4.0

tv_HeadingVelocityDampCoef = 12.5

tv_InterestYSpringCoef = 40.0

tv_PitchYClamp = 0.75

tv_InterestOffsetSpring = 2.0

tv_TVShakeRatio = 1.25

tv_TVShakeRatioAtRest = 0.075

tv_MinTVCameraChangeTime = 1.0


Jeżeli nie chcecie utracić kamery "ze zderzaka" oraz "zza samochodu" to zastosujcie poniższą modyfikację danych do pierwszego akapitu - prościutko pod wyrażeniem "[SETTINGS]". Wpiszcie następujące - zaproponowane wartości:



targetHeight0 = 0.575

targetAngle0 = -0.100

rotationRate0 = 8.500

chaseDistance0 = -0.725

fov0 = 0.750


Po prawidłowym wyedytowniu pliku konieczne jest jego zapisanie na Xbox'owym HDD. Jeżeli wszystko wykonaliście zgodnie z instrukcjami to powinniście stać się szczęśliwymi posiadaczami niezwykle oryginalnych ujęć kamer umieszczonych w kokpitach naszych wspaniałych samochodów! Na potwierdzenie "działania" takowej modyfikacji publikujemy nasze jeszcze gorące zrzuty ekranowe! Bawcie się do upadłego :)



MartineZ: Składam podziękowania za współpracę firmie Synitops (ul. Kazimierza Wlk.39, 50-077 Wrocław * tel.[0-71] 782-85-58 oraz [0-71] 788-96-99)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ziemia | kamery | marzenia | Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy