Omega Project zapowiedziana

Zespół DarkEdge Studios ujawnił, że od jakiegoś czasu pracuje nad swoją debiutancką produkcją RPG, która będzie utrzymywać styl graficzny kultowych już produkcje gatunku: "Fallout" i "Baldur's Gate".

Akcja produkcji ma toczyć się w odległej przyszłości. Fabuła będzie nastawiona na pojedynczego gracza - choć nie zdradzono jej szczegółów, to zapewniono, że kreacja głównej postaci bohatera będzie zależeć w głównej mierze od graczy. Co więcej, będzie można przejść grę przyglądając się wydarzeniom z przynajmniej dwóch różnych punktów widzenia.

Ponadto "Omega Project" ma korzystać z silnika graficznego zwanego 'Chrome Can', który będzie pozwalał na interakcje z ręcznie rysowanym światem wypełnionym rozmaitymi osobami i przedmiotami. Izometryczna perspektywa zostanie wzbogacona o opcję przybliżania i oddalania kamery. Niemniej nie będzie dało się obracać kamerą, co ostatecznie - jak dodają sami twórcy - może być pewnym plusem dla jednych i minusem dla innych.

Świat gry ma być podzielony na kilka różnych głównych regionów o specyficznym wyglądzie i klimacie. Do tej pory podano pięć miejsc: Eden City (zaawansowana technologicznie ogromna metropolia, gdzie ludzie żyją w luksusie i zdrowiu, jest to jedyne miejsce, gdzie dociera światło słoneczne), Filtermetropolis (zdemolowane miasto, przepełnione biedą, przemocą, narkotykami i seksem), Taxscoom (obszar pustkowia, gdzie toczy się nieustanna walka gangów), The Cell (ogromne więzienie stanowiące jedno przeludnione wnętrze) oraz Surface Of The Earth (powierzchnia planety Ziemia, która nie będzie podobna do obecnej).

Zabawę zaczniemy w Eden City, służąc dla lokalnej policji. Pewnego dnia jednak los naszego bohatera zmieni się za sprawą porwania córki prezydenta. Nasi przełożeni błyskawicznie zmuszą nas, abyśmy zaczęli jej poszukiwania pod przykryciem potencjalnego mieszkańca - to rzecz jasna sprawi, że nie raz trafimy do miejsc, w których nikt przy zdrowych zmysłach nie chce się znaleźć. Autorzy zastrzegają, iż zarys przygody jest dopiero na bardzo wstępnym poziomie opracowania.

Warto dodać, że zespół deweloperski uzyskał wsparcie ze strony profesjonalnego kompozytora - Vlada Kuryluka, który wsławił się ścieżką dźwiękową do strategii wojennej "Rome: Total War".

Nie podano, kiedy prace nad "The Omega Project" zostaną zakończone. Przedstawiciele zespołu zapewnili jedynie, że wkrótce uruchomią oficjalną witrynę internetową gry, a w chwili obecnej zapraszają fanów do współtworzenia produkcji poprzez dyskusje na forum (http://omega-project-rpg.com).

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: styl | omega
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy