Nowy Play już w kioskach

Nowy PLAY już trafił do kiosków i saloników prasowych w całym kraju. Edycja DVD kosztuje 13,90 zł. Na płycie DVD pojawiły się, oprócz pięciu pełnych wersji gier, 10 wersji demonstracyjnych najnowszych hitów, 9 latek do najpopularniejszych przebojów oraz przydatne programy, sterowniki i tapety na monitor.

W dalszym ciągu do kupienia jest też jednak wersja z trzema płytami CD za 12,90 zł. W obydwóch wersjach pojawiają się te same pełne wersje, jednak wersja DVD ma też dziesięć gorących dem, tapet, programow i latek.

Czasopismo zostało przerobione na bardziej nowoczesne, czytelne i ciekawe - zmienie uległ układ większości materiałów, by zapewnić im więcej tekstu. Twórcy pisma wprowadzili też kilka nowych rubryk, na przykład szpiegowską, w której piszą o najpilniej strzeżonych plotkach branży, albo nieco zmienione Trendy. Teraz jest ich więcej.

PLAY 7 stoi oczywiście pod znakiem wystawy E3, która odbyła się niedawno w Los Angeles. Poświęcono jej 11 stron i opisano wszystkie najważniejsze gry, włącznie z "Ojcem Chrzestnym", który groźnie patrzy z okładki czasopisma.

Oprócz tego w Trendach rozważa się, czy długość ma znaczenie (w grach), czy daje się zarobić na wiedzy o grach, oraz gdzie z pompą się je pokazuje. Redakcja grała też w "Battlefielda", "Pariaha", "Codename: Panzers Faza II", "Psychonauts" (najlepsza gra numeru!), "Close Combat: First to Fight", "Boiling Point: Road to Hell", "Chrome: Specforce", "SCAR-a", "7 Sins" i "Area 51".

Reklama
Play - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: edycja | DVD
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy