Nowy horror zapowiedziany

Niezależne studio deweloperskie Black Widow Games, założone przez domorosłych graczy, którzy jakiś czas temu spróbowali swoich sił w tworzeniu modyfikacji do gier z popularnych serii "Half-Life" oraz "Quake", rozpoczęło prace nad swoją pierwszą komercyjną grą.

Zespół, który przygotuje "They Hunger: Lost Souls" został założony w 1997 roku. Do tej pory skromna grupa fanów stworzyła dokładnie czternaście różnych modyfikacji do najpopularniejszych gier z gatunku FPP ostatnich lat. Na początku ubiegłego roku grupa postanowiła stworzyć własną firmę, aby pozyskać budżet niezbędny do produkcji modyfikacji do gier wykorzystujących silniki graficzne nowej generacji, takich jak chociażby: "UT2003/4", "Doom 3", "FarCry" oraz "Half-Life 2". Jak twierdzą, tworzenie do nich darmowych dodatków przestało mieć sens ze względu na koszty i stopień trudności prac.

Przez kilka ostatnich lat studio opracowało popularną serię modyfikacji "They Hunger" dla pierwszej edycji "Half-Life". Dodatki były wydawane przez magazyn PC Gamer. Cała trylogia z czasem uzyskała wielkość blisko 2/3 gry, na której bazowała: stworzono 64 poziomy i 83 typy potworów. W opinii zachodniej prasy fantastyczny cykl horrorów był zdecydowanie lepszy niż wiele komercyjnych gier i filmów. Sam magazyn PC Gamer w swoim rankingu zakwalifikował "They Hunger" jako najstraszniejszą grę wszech czasów. Darmowa modyfikacja prześcignęła w tej kategorii takie pozycje, jak "Alone in the Dark", "Resident Evil", "Aliens vs Predator" oraz "Doom".

"They Hunger: Lost Souls" będzie pierwszoosobową strzelanką, która wprowadzi wiele nowych elementów do gier utrzymanych w koncepcji przygodowych survival horrorów. Fabuła gry przeniesie nas do północno-wschodniej Europy wczesnych lat 60. ubiegłego stulecia. Wówczas to podobno pojawiła się seria anomalii, które sprawiły, że martwi zaczęli wychodzić z grobów. Głównym bohaterem będzie turysta, który przypadkowo jest świadkiem wydarzeń. Niefortunnie szuka schronienia w okolicznych ruinach, które okazują się być iście piekielnym miejscem.

Prace nad grą zostały ukończone w 75%, a data wydania zostanie ujawniona już niedługo. Całość będzie opierać się na silniku graficznym Source firmy Valve Software, który pojawił się przede wszystkim w "Half-Life 2".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: studio | horrory
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy