Nowe zastosowania monitorów plazmowych Samsung

Samsung Electronics Polska dostarczył pierwszą partię monitorów plazmowych do punktów sprzedaży Neckermann w całej Polsce. Monitory posłużą do prezentowania oferty Neckermann.

Tego typu kontrakty są elementem strategii sprzedaży monitorów Samsung w Polsce. "Wraz z upowszechnianiem się marketingowych działań realizowanych na średnio i wielkoformatowych ekranach wzrasta zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty Samsung. Wcześniejsze rozpoznanie tego typu możliwości i dotarcie z atrakcyjną ofertą do klienta to klucz do osiągnięcia sukcesu na tym rynku" - mówi Marcin Bołbot, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu działu IT w Samsung Electronics Polska.

Monitory plazmowe Samsung będą połączone w centralnie zarządzaną sieć przez system ATM IndoorTV dostarczony przez firmę ATM S.A. Emitowana treść będzie kontrolowana na wszystkich monitorach równocześnie w czasie rzeczywistym.

Zaletą systemu jest możliwość wprowadzenia podziału na trzy części pola wyświetlania ekranu:

  • jedna część ekranu wyświetli okno wideo prezentujące filmy turystyczne
  • na drugiej pojawi się tzw. "news ticker" wyświetlający informacje i oferty specjalne
  • trzecia część to okno statyczne z najnowszymi ofertami Last Minute i Joker.

    Rozwiązanie końcowe, które otrzyma Neckermann umożliwi łączenie przekazu informacyjnego z elementami multimedialnej rozrywki.

    Samsung Electronics jest liderem światowego i polskiego rynku monitorów. W ubiegłym roku firma sprzedała blisko ćwierć miliona monitorów (LCD, CRT oraz plazmowych) w Polsce, co stanowiło blisko jedną czwartą całego rynku.

    Reklama
  • Samsung - inf. prasowa
    Dowiedz się więcej na temat: Samsung
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy