Nominacje do Game Developers Choice Awards

Międzynarodowe Zrzeszenie Developerów Gier IDGA ogłosiło nominacje do corocznych nagród "Game Developers Choice Awards", które zostaną wręczone 6 marca.



Oto lista nominacji:



Kategoria "Gra Roku":

  • BATTLEFIELD 1942 (Digital Illusions)

  • GRAND THEFT AUTO: VICE CITY (Rockstar North)

  • METROID PRIME (Retro Studios)

  • NEVERWINTER NIGHTS (BioWare Corp.)

  • TOM CLANCY´S SPLINTER CELL (Ubi Soft Montreal)



    Najlepsza oryginalna postać z gry:

  • Blinx (BLINX THE TIME SWEEPER)

    Reklama

  • Ratchet (RATCHET AND CLANK)

  • Rau (THE MARK OF KRI)

  • Sam Fischer (TOM CLANCY´S SPLINTER CELL)

  • Sly Cooper (SLY COOPER AND THE THIEVIUS RACCOONUS)



    Najlepsze studio-debiutant:

  • Arkane Studios (gra ARX FATALIS)

  • Day 1 Studios (MECHASSAULT)

  • Gas Powered Games (DUNGEON SIEGE)

  • Pipeworks Software (GODZILLA: DESTROY ALL MONSTERS MELEE)

  • Retro Studios (METROID PRIME)



    Najlepszy dźwięk:

  • GTA Team (GRAND THEFT AUTO: VICE CITY)

  • Rich Briggs, Latch Brothers, Takayuki Kawagoe, Noah Musler, Hideki Naganuma oraz Fumitaka Shibata (JET SET RADIO FUTURE)

  • EA Sound Studio (MEDAL OF HONOR: ALLIED ASSAULT)

  • Metroid Team (METROID PRIME)

  • Andrew Boyd, Chris Hegstrom i Robb Mills (za kompozycję do gry THE LORD OF THE RINGS: THE TWO TOWERS)



    Najlepszy projekt gry:

  • Romain de Waubert de Genlis (BATTLEFIELD 1942)

  • GTA Team (GRAND THEFT AUTO: VICE CITY)

  • Metroid Team (METROID PRIME)

  • Satoru Iwata, Yoshiaki Koizumi, Shigeru Miyamoto, Takashi Tezuka oraz Kenta Usui (SUPER MARIO SUNSHINE)

  • Splinter Cell Team (TOM CLANCY´S SPLINTER CELL)



    Najlepszy projekt poziomów:

  • Metroid Team (METROID PRIME)

  • Brian Allgeier, Mark Cerny, Lesley Mathieson oraz Colin Munson (RATCHET & CLANK)

  • Brendan McNamara, Chun Wah Kong oraz SCEE Design Team (THE GETAWAY)

  • Francois Pelland z zespołem (TOM CLANCY´S SPLINTER CELL)

  • Pancho Eekels, Dave Ewing i James Schmalz (UNREAL TOURNAMENT 2003)



    Najlepiej zaprogramowana gra:

  • Mike Biddlecombe, Scott Bilas, Bartosz Kijanka, James Loe, Eric Tams i Chad Queen (DUNGEON SIEGE)

  • Metroid Team (METROID PRIME)

  • Mark Brockington, Scott Greig, Jason Knipe, Don Moar oraz Don Yakielashek (za rozwiązania do gry w sieci dla NEVERWINTER NIGHTS)

  • Antoine Dodens z zespołem (za engine graficzny TOM CLANCY´S SPLINTER CELL)

  • WC3 Team (WARCRAFT III: REIGN OF CHAOS)



    Najlepsza grafika:

  • Jonathan Chey i Ken Levine z zespołem (za kierownictwo artystyczne FREEDOM FORCE)

  • Shinji Hashimoto i Tetsuya Nomura (kierownictwo artystyczne KINGDOM HEARTS)

  • Hokyo Lim, Suzanne Kaufman, Dev Madan, Augie Pagan oraz Karin Yamagiwa (kierownictwo artystyczne SLY COOPER AND THE THIEVIUS RACCOONUS)

  • Nicolas Cantin, Frerick Gagne i Benoit Sokal (kierownictwo artystyczne SYBERIA)

  • Jay Beard, Erik Medina, Jeff Merghart, Dan Mueller oraz Tim Neveu (animacja THE MARK OF KRI)



    Najlepszy Scenariusz:

  • Denis Dyack i Ken McCulloch (ETERNAL DARKNESS: SANITY´S REQUIEM)

  • GTA Team (GRAND THEFT AUTO: VICE CITY)

  • Lukas Kure i Dan Vavra (MAFIA: THE CITY OF LOST HEAVEN)

  • Craig Hubbard z zespołem (NO ONE LIVES FOREVER 2: A SPY IN H.A.R.M.S. WAY)

  • Clint Hocking i JT Petty (TOM CLANCY´S SPLINTER CELL)

  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: auto | city | nominacje | team
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy