Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Myszka Miki podbije chińską sieć

Czołowy producent filmów animowanych od dłuższego czasu inwestuje w coraz to nowsze rozwiązania. Oddział Walt Disney Internet Group podpisał umowę z Shanda Interactive Entertainment, jedynym z najbardziej znanych producentów gier w Kraju Środka.

Zgodnie z przedstawionymi postanowieniami, chiński gigant opracuje nową sieciową grę, w której pojawią się postacie z popularnych bajek Disney'a. Gra, której nazwy jeszcze nie podano, ma uzyskać status otwartej wersji beta wiosną 2007 roku.

"Rynek gier online w Chinach jest ogromny i stale rośnie - ważne było, abyśmy znaleźli odpowiedniego partnera. Jesteśmy zadowoleni, że zaleźliśmy go w Shanda" - powiedział Mark Handler, dyrektor wykonawczy międzynarodowego Walt Disney Internet Group. "Disney posiada bogatą bibliotekę, która w powiązaniu z możliwościami Shanda, jako czołowego operatora gier online, pozwoli na dostarczenie nowej, niepowtarzalnej i zabawnej produkcji dla konsumentów na rynku gier online. Zamierzamy też dostarczyć jeszcze więcej naszych produkcji na chiński rynek elektronicznej rozrywki".

Shanda Interactive Entertainment w chwili obecnej sprawuje w Chinach kontrolę nad 12 grami sieciowymi, m.in. nad takimi własnymi produkcjami, jak "The Legend of Mir II" i "Ragnarok Online" oraz opracowanym przez Atari "Dungeons & Dragons Online".

W katalogu firmy znajduje się 5 mniejszych produkcji dostępnych za pośrednictwem stron internetowych oraz 7 masowych gier online. W pierwszym kwartale bieżącego roku z jej płatnych gier MMO skorzystało 2,45 miliona osób. Po mniejsze gry w tym samym czasie sięgnęło blisko 1,56 miliona osób.

Najbardziej znana do tej pory produkcja sieciowa związana z Disney'em to "Toontown Online", która od premiery w 2003 roku doczekała się już edycji w Ameryce Północnej, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Japonii.

Dowiedz się więcej na temat: oddział | internet | Myszka Miki | Disney | Walt Disney

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje