Morpheme wspomoże gry

Brytyjskie studio NaturalMotion podczas wystawy towarzyszącej imprezie Game Developers Conference 2007 ujawniło nową technologie, która ma usprawnić animację w najnowszych grach wideo.

Producent systemów endorphin i euphoria, po które coraz częściej sięgają twórcy gier ujawnili trzeci zestaw narzędzi poprawiających jakość trójwymiarowych animacji.

Zestaw Morpheme ma być obsługiwany przez konsole PlayStation 3 i Xbox 360 oraz komputery klasy PC. Zestaw będzie składać się z silnika graficznego morpheme:runtime i aplikacji morpheme:connect przeznaczonej dla twórców animacji do modyfikowania i zmiany algorytmów oraz sprawdzenia rezultatów ustawień w czasie rzeczywistym.

W odróżnieniu od poprzednich systemów rozwiązanie to nie wykorzystuje technologii Dynamicznej Syntezy Ruchów (Dynamic Motion Synthesis). Niemniej ma być uzupełnieniem dla rozwiązań, które pojawiły się w pakiecie euphoria.

Nieznane są jeszcze żadne tytuły, które miałyby korzystać z Morpheme. W ubiegłym tygodniu Rockstar Games zapowiedziało wykorzystanie euphoria, poprzedniego systemu NaturalMotion, w swoich tytułach. Prawdopodobnie pojawi się w "Grand Theft Auto IV".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: technologie | studio | wystawy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy