Monsters - PS2

Rodzaj gry: Platformówka

Grywalność: 8/10

Grafika: 7/10

Dźwięk: 8/10



Małe dzieci zadziwiają fantazją, śmieszą wymysłami o potworach pod łóżkiem czy takich, które wychodzą z szafy i je straszą. Ich opowieści o dziwnych istotach, które dybały na ich życie, he, he. Chciałoby się mieć taką fantazję? Tymczasem okazuje się, że TO NIE SĄ WYMYSŁY ! Te potwory NAPRAWDĘ ISTNIEJĄ !!! Aaaaaaaaaa !!!!!!! Maaaamooo ratuuuj !!!



Gra "Monsters, Inc. - Scare Island" została stworzona na podstawie filmu Disneya pod tytułem "Monsters, Inc.". Fabuła tej niesamowitej przygody jest zdumiewająca. Twórcy tej historii ukazują bowiem świat dziwnych stworów, inteligentnych ( przynajmniej w większości ) istot o fantastycznych kształtach i barwach, które parają się niezwykle niebezpieczną pracą w fabryce energii. Praca ta polega na przechodzeniu przez specjalne drzwi magazynowane w fabryce do świata ludzi. Drzwi te prowadzą przez szafę do sypialni małych dzieci ! Dziecko musi zostać wystraszone - gdy wyda z siebie przeraźliwy krzyk jest on ( ten krzyk ) łapany do specjalnych butli. Z takim materiałem potwór powraca do swego świata, oddaje pełną butlę, wymienia drzwi, bierze nową butlę i... dalej straszy. No i po co? To pytanie samo przychodzi do głowy gdy pomyśli się o tych biednych dzieciach. Otóż krzyk dzieci jest w świecie "monstersów" jedynym źródłem energii, energi niezbędnej do normalnego funkcjonowania. Potwory nie robią tego z przyjemnością - wręcz przeciwnie. Jest to bowiem niezwykle niebezpieczne. Wieść głosi, że dotknięcie dziecka jest dla monstersów zabójcze...

Reklama



Grając w "Monsters, Inc. - Scare Island" gracz podejmuje się więc niezwykle trudnego zadania - będzie jednostką społeczeństwa monstersów, poświęcającą swój talent pro publico bono. Nie ma jednak powodów do przedwczesnych obaw. Gracz przechodzi odpowiednie przeszkolenie. Uczy się podstawowych potwornych ruchów, technik straszenia, robienia uników, a nawet walki wręcz. Tak przygotowany może bez strachu o własne potworne życie penetrować niezbadane lokacje "wyspy strachu", na której toczy się rozgrywka.



Jednymi z najlepszych elementów gry są bardzo fajne postacie, akcja pełna humorystycznych komentarzy, żartów sytuacyjnych. Poza tym jest to typowy platformer, w którym trzeba w kolejnych lokacjach zebrać odpowiednią ilość energii i nastraszyć wyznaczoną liczbę dzieciaków. Wielbiciele tego rodzaju gier odnajdą w "Monstersach" wiele sprawdzonych, starych platformowych rozwiązań ale także klika nowych - będących wariacjami na temat "Jak powinna wyglądać gra platformowa". To połączenie robi wrażenie !



PlayStation 2 w przypadku tej gry nie jest w pełni wykorzystywana. Gdyż nie ma takiej potrzeby. Gra prezentuje się bardzo pozytywnie pod względem graficznym i dźwiękowym w pełni oddając porządany przez graczy efekt przyjemności obcowania z danym tytułem. Wielobarwny świat przypominający momentami lokacje z serii gier Spyro a czasem nieco bardziej mroczny klimat MediEvil'a tworzą niepowtarzalny świat potworów. Wygląda to naprawdę bardzo ciekawie.



MartineZ

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: grafika | dźwięk | świat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy