Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Mercenaries 2 w produkcji

Zespół deweloperski Pandemic oficjalnie podał do informacji, że druga edycja popularnej gry akcji znajduje się już w przygotowaniu. Przypuszczenia fanów sprzed kilku tygodni okazały się w znacznej mierze słuszne.

Nowy "plac zabaw" - jak opisują twórcy - ma być jeszcze bardziej wypełniony zabawkami niż pierwowzór.

"Mercenaries 2" utrzyma klimat poprzedniczki. Tytuł będzie przepełniony ekstremalnymi sytuacjami na polu boju, bronią, pojazdami i ogromnymi możliwościami związanymi z otwartym światem po którym można się swobodnie poruszać.

Akcja "Mercenaries 2: World in Flames" będzie toczyć się w alternatywnej wizji historii Wenezueli. Państwo pogrążyło się w wojnie o dostawy ropy naftowej z większym sąsiadem. My zaś w tym wszystkim mamy wcielić się w postać jednego z najemników, którzy zostali zrekrutowani przez jedną ze stron, aby przywrócić równowagę w regionie. Z drugiej strony jednak - jak twierdzą twórcy - równowaga będzie tu niezwykle względnym pojęciem, a kto wie, czy nie podłożymy nawet podwalin pod wybuch III wojny światowej.

Producenci zapewniają o ogromnej ilości pojazdów i technologii, z których będziemy mogli korzystać. Poza wojskowymi czołgami, pojazdami transportowymi, łodziami będziemy mogli spokojnie jeździć też cywilnymi samochodami sportowymi, a nawet posługiwać się szpiegowskimi satelitami do namierzania ataków małymi pociskami nuklearnymi.

To, czym będziemy się posługiwać w walce, będzie zależeć od naszej gotówki. Jako najemnik musimy planować nasze działania tak, aby były dochodowe. Im więcej pieniędzy, tym lepsza broń do dyspozycji. Jeśli jednak nie będziemy posiadać żadnych środków płatniczych, zawsze będziemy mogli ukraść wybrane przedmioty i pojazdy. Gra będzie posiadać też opcję pozwalającą na wykonywanie misji także w trybie kooperacji.

Przybliżona data premiery nie została jeszcze podana. "Mercenaries 2: World in Flames" doczeka się wersji na konsole Xbox 360 i PlayStation 3.

Dowiedz się więcej na temat: edycja

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje