Mercedes-Benz S600 - Xbox

Mercedes klasy S jest najbardziej luksusowym modelem niemieckiego koncernu. Obecne wydanie tego samochodu wprowadzono do produkcji w 1998 roku. Auto występuje w siedmiu wersjach silnikowych (każdą możecie oczywiście przetestować w grze!):

  • S320 (218KM / 3.199cc)

  • S320 CDI (197KM / 3.222cc)

  • S400 CDI (250KM / 3.997cc)

  • S430 (279KM / 4.266cc)

  • S500 (306KM / 4.966cc)

  • S600 (367KM / 5.786cc)

  • S55 AMG (360KM / 5.439cc)



    Dziś postanowiliśmy się skusić na przejażdżkę testową modelem S600 - pomimo minimalnie większej mocy od modelu S55 AMG, a mniejszej dynamiki. Frajdy z dryfowania tą potężną limuzyną jest, co niemiara; szczególnie ze względu na wysoki moment obrotowy i napęd na tylną oś! Wprowadzanie tej maszyny w kontrolowane poślizgi to istna poezja... oczu oderwać nie sposób od przechylającej się w zakrętach z gracją - lśniącej karoserii (serce poczyna mocniej bić, aż ciężko zapanować nad składnym słownictwem ;). Kręcenie przysłowiowych "bączków" przy dyspozycji 367KM nie przysporzy nikomu najmniejszych trudności!

    Reklama



    Oto kluczowe parametry techniczne dzisiejszego bohatera "exclusive" galerii:

    Model: S600

    Silnik: 12-cyl. benz.

    Skrzynia biegów: 5-biegowa autom.

    Pojemność silnika w cm3: 5786

    Moc nominalna kW (KM): 270 (367) przy 5500 obr/min

    Napęd na oś: tył

    Prędkość maks. (km/h): 250 (ograniczona elektronicznie)

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 sekundy

    Cena podstawowa netto w EUR: 112 500


    Nadwozie klasy S różni się znacznie od charakteryzującego się ociężałą elegancją poprzednika. Auto tamto sprawiało wrażenie twierdzy na kołach. Współczesny model jest dynamiczny, może nawet agresywny. Widać to w przednich charakterystycznych reflektorach oraz umieszczonych w zderzaku wlotach powietrza. Chromowana atrapa jest klasycznym, kultowym już elementem wystroju karoserii i stanowi jedną całość z maską silnika. Sylwetka Mercedesa łączy sportowy wygląd z niesamowitą elegancją. Spokojny tył charakteryzują duże, trójkątne, zachodzące na boki światła o dwukolorowych kloszach. Samochód jest masywny, jednak nie ociężały.



    Pomimo skrócenia nadwozia o 7,5 centymetra wnętrze wydłużyło się o 3,7 centymetra względem poprzedniej wersji auta. Przestrzeń, jaką mają do dyspozycji jadący samochodem jest bardzo duża. Najważniejszym jednak elementem jest wszechogarniający luksus i komfort. Niezwykle ergonomiczna jest deska rozdzielcza, która pomimo wszelkich udogodnień nie sprawia wrażenia "przeładowanej".

    Na konsoli środkowej znalazł się duży wyświetlacz pełniący funkcję radio-odtwarzacza, telefonu komórkowego, telewizora i systemu nawigacyjnego. Deska rozdzielcza łagodnie przechodzi w drzwi, na których umieszczono przyciski elektrycznej regulacji szyb, lusterek i siedzeń. Siedzenia te to wspaniałe, komfortowe, skórzane fotele wyposażone w wewnętrzną wentylację. Ponadto posiadają one dynamiczne oparcia samoczynnie dostosowujące się do kształtu pleców jadącej osoby. Między przednimi siedzeniami znalazł się wygodny podłokietnik wraz ze schowkiem. Ilość schowków i kieszeni w S-klasie jest oczywiście wystarczająca.



    Wspaniałe jest wykończenie wnętrza, w którym obok skóry znalazło się drewno oraz świetnej jakości welury - co zresztą nawet bardzo dobrze widać na załączonych "exclusive" screenshotach!



    MartineZ: Zapraszamy Was do nadsyłania propozycji, które z samochodów pragnęlibyście zobaczyć w kolejnych odsłonach naszych exclusive "rzutów okiem"! Mogą być to pojazdy np. z Mercedes'a, TOCI, Gran Turismo, Burnout'a itp.- wybór tytułów konsolowych jest dowolny. Na podpowiedzi czekam pod adresem mailowym: Marcin.Brodowski@interia.pl

  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: auto | Xbox | benz
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy