Mercedes-Benz G55 AMG - Xbox

Mercedes klasy G należy niewątpliwie do światowej czołówki samochodów terenowych. Samochód ten powstał na bazie modelu zaprojektowanego typowo do użytku wojskowego. Niemcy w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku stworzyli cywilną, luksusową wersję, która jednak zachowała wyśmienite własności trakcyjne i doskonale sprawdza się nawet w bardzo ciężkim terenie. Obecnie dostępnych jest pięć wersji silnikowych serii "G" - i na dodatek wszystkie możecie przetestować w grze "Mercedes-Benz World Racing"! Oto one:

  • G270 CDI (170KM / 2.685cc)

    Reklama

  • G320 (218KM / 3.199cc)

  • G500 (306KM / 4.966cc)

  • G400 CDI (250KM / 3.997cc)

  • G55 AMG (354KM / 5.439cc)



    Oczywiście Mercedesem klasy G zajęła się także firma AMG, która wypuściła najsilniejszą odmianę tego samochodu. Widlasty, ośmiocylindrowy motor tej wersji ma pojemność skokową 5439 cm3. Uzyskuje on przy tym potężny moment obrotowy o wartości 530 Nm oraz moc aż 354 koni mechanicznych, dzięki którym samochód daje się rozpędzić do prędkości 209 km/h. Wszystkie jednostki napędowe współpracują z pięciostopniowymi przekładniami automatycznymi. I właśnie w dzisiejszej "exclusive" galerii przyjrzymy się tej najpotężniejszej odmianie - ochrzczonej jako "G55 AMG"! Oto jej charakterystyczne parametry techniczne:



    Model: G55 AMG

    Moc: 260kW / 354HP przy 5 500 rpm

    Pojemność skokowa: 5.439 cc

    Moment obrotowy: 530NM przy 3 000 rpm

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5 sek.

    Maksymalna prędkość: 209 km/h

    Napęd na oś: obie osie - 4X4



    Nadwozie Mercedesa dostępne jest w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Kanciasta karoseria przywodzi na myśl typowy samochód terenowy, którym G-klasa oczywiście jest. Cechami typowymi dla tego pojazdu są liczne, ostre krawędzie, płaskie szyby oraz duży prześwit i koła. Koła te osłonięte są lekko uwypuklonymi nadkolami o ostrych liniach, które połączone są silnie wystającymi progami, pełniącymi jednocześnie rolę stopni. Pionowo ustawiona krata wlotu powietrza ozdobiona została dużym znakiem firmowym. Po obu jej stronach znajdują się klasyczne, okrągłe reflektory. Wizerunku samochodu dopełniają liczne silne przetłoczenia blach, niezbyt szerokie, ale masywne zderzaki oraz umieszczone z tyłu, pełno-wymiarowe koło zapasowe. Znajduje się ono na pionowo umieszczonych, otwieranych na bok drzwiach. Rozwiązanie to ma ten mankament, że "zapasówka" zachodząc na szybę tylną ogranicza widoczność. Poza tym elementem widoczność określić należy jako bardzo dobrą. Zawieszenie auta składa się z osi sztywnych i sprężyn śrubowych, przy kołach przednich zastosowano ponadto stabilizator przechyłów - co wyśmienicie widać na załączonych obok screenshotach ;) Samochód wspaniale prezentuje się w wirtualnym środowisku "World Racing", a jego potężny potencjał terenowy możecie sami przetestować na wielu nawierzchniach, od asfaltowych po błotniste i piaszczyste! Po takiej przejażdżce obowiązkowa stanie się kąpiel lub co najmniej prysznic :) Miłego "mordowania" tych lśniących pojazdów Mercedesa - życzy MartineZ.



    MartineZ: Zapraszamy Was do nadsyłania propozycji, które z samochodów pragnęlibyście zobaczyć w kolejnych odsłonach naszych exclusive "rzutów okiem"! Mogą być to pojazdy np. z Mercedes'a, TOCI, Gran Turismo, Burnout'a itp.- wybór tytułów konsolowych jest dowolny. Na podpowiedzi czekam pod adresem mailowym: Marcin.Brodowski@interia.pl

  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: Xbox | benz | AMG
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy