Mercedes-Benz C32 AMG - Xbox

Mamy przyjemność powitać Was w nowej "exclusive" galerii - została stworzona bardzo szybciutko, a to za sprawą ostrej mobilizacji po otrzymaniu kilkunastu maili w samą sobotę! Jak widzimy gra "Mercedes-Benz World Racing" niezwykle Was kręci i cieszy się zarazem niebywałą popularnością, chociażby ze względu na obopólne zainteresowanie konsolowców i pecetowców :) Skoro tak spontanicznie domagacie się kolejnych prezentacji pojazdów z tejże pozycji to proszę bardzo - dziś kolej na model "C32 AMG"!



Wiosną 2000 roku zadebiutowała obecna generacja Mercedesa klasy C. Auto poddane zostało bardzo gruntownej modernizacji, zarówno stylistycznej jak i technicznej. Karoseria Mercedesa została lekko zaokrąglona i unowocześniona, jednak miłośnicy marki docenią zapewne umiar w stosowaniu obłości i zachowanie klasycznej, bardzo eleganckiej linii. Klasa C w znaczący sposób upodobniła się do większych modeli E i S. Stało się tak nie tylko za sprawą podwójnych, owalnych reflektorów i montowanych w lusterkach kierunkowskazów, ale również dzięki ogólnej stylistyce. Płynne linie nadwozia dostosowane zostały do nowego wizerunku Mercedesa.

Reklama



Tradycyjnie bardzo bogata jest oferta silnikowa, w której znalazło się aż siedem jednostek - oto one (przypominamy, że w grze "Mercedes-Benz World Racing" każdy motor możecie przetestować!!!):

  • C200 CDI (116KM / 2.148cc)

  • C180 Kompressor (143KM / 1.796cc)

  • C220 CDI (143KM / 2.148cc)

  • C240 (170KM / 2.597cc)

  • C200 Kompressor (163KM / 1.998cc)

  • C270 CDI (170KM / 2.685cc)

  • C320 (218KM / 3.199cc)

  • C32 AMG (354KM / 3.199cc)



    I właśnie w dzisiejszej "exclusive" galerii przyjrzymy się tej ostatniej a zarazem najpotężniejszej odmianie - ochrzczonej jako "C32 AMG"! Oto jej charakterystyczne parametry techniczne:

    Model: C32 AMG

    Moc: 260 kW / 354 KM przy 6.100 rpm

    Pojemność skokowa: 3.199 cc

    Moment obrotowy: 450 NM przy 4.400 rpm

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sek.

    Maksymalna prędkość: 290 km/h

    Napęd na oś: tył


    Przestronne, eleganckie wnętrze klasy C w wielu przypadkach służyć może za wzór godny naśladowania. Przede wszystkim w oczy rzuca się bardzo dobra jakość materiałów wykończeniowych. Ergonomia deski rozdzielczej nie wymaga komentarza, jest po prostu wzorcowa a wygodne fotele (domowe - he, he :) zachęcają do dłuższych (wirtualnych) podróży - takich doznań doświadczycie przede wszystkim w widoku "zza kierownicy", gdzie możecie się swobodnie rozglądać po kabinie za pomocą jednej z analogowych gałek! Cud, miód, orzeszki...



    MartineZ: Zapraszamy Was do nadsyłania propozycji, które z samochodów pragnęlibyście zobaczyć w kolejnych odsłonach naszych exclusive "rzutów okiem"! Mogą być to pojazdy np. z Mercedes'a, TOCI, Gran Turismo, Burnout'a itp.- wybór tytułów konsolowych jest dowolny. Na podpowiedzi czekam pod adresem mailowym: Marcin.Brodowski@interia.pl

  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: przyjemność | Xbox | benz | AMG
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy