Maszyny wojenne oficerów

Firma wydawnicza GFI postanowiła zdradzić nowe informacje odnośnie zawartości, jaką będzie skrywać trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego z elementami RPG tworzona przez studio 3AGames. Zapowiada się nie lada gratka dla fanów wojennych klimatów.

Znawcy tematyki będą mogli się wcielić w postać jednego z dowódców działających bezpośrednio na polu bitwy. W odróżnieniu od innych gier gatunku w "Oficers" będziemy w pełni sterować tylko i wyłącznie postacią naszego bohatera. Niemniej o powodzeniu bitw zadecyduje nasza zdolność do pomyślnego wydawania rozkazów dla naszych podoficerów - ci zaś zdecydują o tym, jak działać, po czym przekażą konkretne polecenia dla swoich żołnierzy.

Akcja będzie toczyć się podczas II wojny światowej. Możliwe stanie się opowiedzenie po jednej z trzech grywalnych stron konfliktu: faszystowskich Niemiec, Związku Radzieckiego oraz Aliantów. Każda z nich będzie wyróżniać się za sprawą innego uzbrojenia i taktyk wojennych.

Z nowych informacji wynika, że szczególny nacisk zostanie położony na dopracowanie funkcjonowania jednostek powietrznych, artylerii oraz saperów. Pierwszy z typów oddziałów będzie ważny ze względu na wsparciu udzielane w misjach zwiadowczych oraz poprzez przerzucanie na tyły armii wroga komandosów. Dodatkową przyjemność sprawi możliwość przyzwania bombardowania i przyzwania myśliwców do eskorty oddziałów lądowych.

Artyleria będzie posiadać kilka różnych typów dział, specjalnych czołgów i wyrzutni rakietowych. Jej zastosowanie będzie niezwykle ważne ze względu na zakres zniszczeń, jakich możne dokonać. Minusem niektórych dział ma jednak być wolne przemieszczanie się i brak możliwości szybkiej zmiany kierunku ostrzału. Jednostki tego typu będą też zawsze potrzebować dodatkowej obrony przed możliwymi atakami wroga.

Saperzy będą nie tylko służyć do podkładania bomb, ale także nieraz skonstruują specjalne systemy obrony, pola minowe, mosty pontonowe i punkty dostaw uzbrojenia. Nie bez znaczenia pozostanie również ich zdolność do naprawiania pojazdów i wyposażenia.

Podano również, że gra będzie korzystać z nowoczesnej technologii SpeedTree, dzięki której realistycznie zostaną odwzorowane tereny wypełnione najróżniejszą zielenią i drzewami. Mało tego - wirtualne środowisko będzie podlegać wpływom pogody, zmian pór dnia, fizyki świata gry i zniszczeń, jakie dokonamy podczas starć.

Premiera "Officers" obędzie się w 2006 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | maszyny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy