Malice wreszcie w sklepach

O "Malice" zrobiło się głośno w 2001 roku, kiedy to Seamus Blackley podał do wiadomości, że trwają prace nad tym tytułem i jest już nawet wydawca zdecydowany na dystrybucję gry na całym świecie.

Od tamtej pory zapadła cisza, a Blackley zdawał się być pochłonięty zgoła odmiennymi sprawami.

Jednak niedawno znalazł się nowy wydawca - firma Mud Duck, która zdecydowała się wprowadzić grę na rynek. W pierwszej kolejności dystrybucją zajmą się dwie sieci sklepów internetowych, a później także reszta sprzedawców. "Malice" wydana została w dwóch wersjach - na konsole PS2 i Xbox. Gra kosztuje 49,90 dolarów i jest skierowana głównie do nastolatków.

Przypomnijmy, że "Malice" to gra platformowa z fabułą wzorowaną na komiksie. Gracz wciela się w rolę młodej bohaterki o imieniu Alice, która tak naprawdę... nie żyje. Jednak jej dusza podejmuje wędrówkę przez 22 poziomy wypełnione przeszkodami i wstrętnymi kreaturami z zaświatów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sklepy | wydawca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy