Loki potwierdzone

Najnowsze obwieszczenie prasowe firmy AGEIA donosi, że zespół deweloperski Cyanide Studios postanowił sięgnąć po opracowany przed producenta podzespołów graficznych system wizualizacji efektów związanych z fizyką wirtualnego świata gry.

Francuska grupa do tej pory nie wydała oficjalnego oświadczenia prasowego odnośnie swojego nowego projektu, ale informacje o opracowywanej grze wydostały się na światło dzienne już po raz drugi. Twórcy menedżerów wyścigów kolarskich i konnych oraz drużyn rugby jakiś czas temu opracowali też nowatorską grę sportową "Chaos League". Teraz zamierzają powrócić do przedstawionych tam fantastycznych klimatów.

"Loki" będzie zręcznościową grą z gatunku RPG utrzymaną w konwencji podobnej do znanej serii "Diablo" firmy Blizzard. W odróżnieniu od tego hitu całość rozgrywki w "Loki" będzie przedstawiona przy wykorzystaniu trójwymiarowej oprawy graficznej.

Z nowych informacji wynika, że firma skorzysta z możliwości procesora AGEIA PhysX, który ma zaprezentować graczom całkowicie nowe podejście do fizyki świata gry. System ten trafi także do tworzonych obecnie gier: "Fallen Earth", "Omikron 2" oraz "Sacred II". Niemniej planowana na koniec bieżącego roku rynkowa premiera chipów konkurencyjnych wobec popularnego systemu Havok została niedawno wstrzymana i ma nastąpić dopiero w 2006 roku.

W "Loki" gracz otrzyma możliwość poznania legendarnych historii związanych z elementami rodem z mitologii Greków, Wikingów, Azteków i Egipcjan. W rezultacie - bliżej poznamy herosów, tajemnicze bóstwa i takie przerażające kreatury, jak hydry, minotaury i smoki. Cały świat gry ma być przepełniony interaktywnymi elementami otoczenia.

Premiera produkcji ma odbyć się w drugim kwartale 2006 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | loki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy