Listopad rajem wirtualnych tuningowców

Odkrywczy oraz emocjonujący świat pasjonatów tuningu, zawarty w grze "Need for Speed Underground", podbił serca graczy na całym ziemskim globie.



Produkcja Electronic Arts trafiła na szczyty rankingów najlepiej sprzedających się gier wyścigowych roku 2003, umacniając tym samym legendę oraz markę tytułu "Need for Speed".



Wedle nieoficjalnych, ale wielce prawdopodobnych doniesień, "Need for Speed Underground 2" - na wzór serii "Midnight Club" - zaproponuje opcję "free-roaming", czyli eksploracji miasta "bez zobowiązań". Do nocnych wojaży zostanie oddanych nam aż pięć niezwykle zróżnicowanych i sąsiadujących ze sobą terenów.

Reklama



By przemieszczanie się pomiędzy nimi nie było pozbawione dreszczyku emocji, wśród ruchu ulicznego znajdą się i tacy użytkownicy dróg, którym chodzą po głowie wyłącznie szosowe rywalizacje. Wspomniany tryb zabawy powinien najlepiej spisać się w realiach rozgrywek online.



Jak potwierdza wydawca, w grze nie może zabraknąć sprawdzonych oraz docenionych trybów rozgrywek, takich jak np. Circuit, Drift oraz obowiązkowy Drag. Autentyczność sequela gry "Need for Speed Underground" i profesjonalizm wykonania w każdym calu mają zapewnić wielkie nazwiska światka tuningowego. O kogo tak naprawdę chodzi? Twórcy gry ujawnią to już niebawem.



Pozycja "Need for Speed Underground 2" powinna wylądować na europejskich półkach sklepowych w listopadzie 2004 r. Gra kompilowana jest dla najpopularniejszych platform sprzętowych, czyli konsol Xbox, PlayStation 2, GameCube oraz komputerów PC.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: świat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy