Wydawnictwo Electronic Arts Polska poinformowało, że w dniu dzisiejszym do sklepów w całym kraju trafiła najnowsza gra z oferty EA Sports. "UEFA Champions League 2004-2005" to prawdziwy świat piłkarskich zmagań - niesamowita propozycja dla wszystkich fanów najpopularniejszego sportu na kuli ziemskiej.
"UEFA Champions League 2004-2005" dostępna jest w wersji na komputery osobiste oraz na konsole: PlayStation 2 firmy Sony, Xbox firmy Microsoft i Nintendo GameCube.
"UEFA Champions League 2004-2005" to oficjalnie licencjonowana gra najbardziej ekscytującego i uwielbianego przez wszystkich turnieju piłki nożnej. To pierwsza na świecie gra piłkarska polegająca na wykonywaniu misji.
Teraz fani mają niepowtarzalną okazję poprowadzenia wybranego klubu piłkarskiego. Poczynając od kwalifikacji, a kończąc na finałowych rozgrywkach o glorię na stadionach. Gra wiernie odzwierciedla atmosferę rozgrywek Ligi Mistrzów. Dostępnych jest ponad 239 oficjalnych klubów, w tym m.in. zespoły z angielskich Premiership oraz Football League, a także niemieckiej Bundesligi, włoskiej Serie A, francuskiej FLP i hiszpańskiej LFP. "UEFA Champions League 2004-2005" wprowadza do rozgrywki dodatkowy element zaskoczenia w postaci uczestnictwa zespołów z niższych lig w meczach o najważniejsze europejskie trofeum.
Produkt cechuje się zupełnie nową konstrukcją i trybami gry, które zaprojektowano, aby oddawały specyficzny klimat rozgrywek Ligi Mistrzów. "UEFA Champions League 2004-2005" to m.in. ulepszone formacje drużyn, dzięki którym obrona, środek oraz napastnicy mogą współpracować razem, jak jeden mechanizm. Poprawiony został system zagrywania. Teraz gracz ma pełną kontrolę nad prędkością, wysokością i torem lotu piłki. Usprawnione zestawy zagrywek gwarantują zdecydowanie lepszą możliwość pokierowania rozgrywką. Poprawione zostało wykonywanie rzutów rożnych, a sędzia informuje o czasie doliczanym z powodu przerw w spotkaniu związanych z kontuzjami. EA SPORTS Talk Radio pozwala na wysłuchanie fanów, a dokładniej - ich opinii odnośnie taktyki na boisku, wyników i stylu zarządzania klubem. Radio jest swego rodzaju pośrednikiem, środkiem komunikacji ze światem zewnętrznym.
Reklama