Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Lenovo rusza w Formule 1

Firma Lenovo poinformowała o umowie sponsoringowej zawartej z zespołem AT&T Williams biorącym udział w Światowych Mistrzostwach w Formule 1.

Informację tę firma Lenovo podała w trakcie uroczystości prezentacji samochodu wyścigowego zespołu na 2007 r. w siedzibie AT&T Williams w okolicach Oksfordu w Wielkiej Brytanii. 

Technologie komputerowe Lenovo zostaną wykorzystane przez zespół AT&T Williams w wielu obszarach, począwszy od kontroli zapłonu do działań w trakcie wyścigu i kontroli stanu zapasów. Logo Lenovo zostanie wyeksponowane w wyróżniającym się miejscu na samochodach w 2007 r. kierowców Nico Rosberga i Aleksa Wurza.

"Lenovo jest międzynarodową spółką technologiczną, która stawia na innowacyjność. Z pewnością udział tej firmy pomoże nam odnieść sukces" - powiedział Frank Williams, szef zespołu w AT&T Williams.

"W wyścigach Formuły 1 zespoły uczestników w dużym stopniu polegają na technologii komputerowej. Doświadczenie we wprowadzaniu innowacji, wiarygodność i dotychczasowe wyniki w zakresie notebooków ThinkPad i komputerów stacjonarnych Lenovo, jakimi może się pochwalić firma, dają nam pewność, że nasz zespół sprzymierzył się z najlepszymi" - powiedział Alex Burns, dyrektor ds. operacyjnych firmy Williams.

Formuła 1 to przedsięwzięcie o dużej ilości wykorzystywanych danych i wykonywanych obliczeń. Innowacje i rozwój zajmują tutaj centralne miejsce, są przedmiotem znaczących inwestycji i w wysokim stopniu polegają na technologiach informatycznych. Skuteczne wykorzystanie technologii IT jest kluczowym elementem procesu strategicznej alokacji zasobów w firmie Williams. Podejmowane decyzje będą stanowiły o sukcesie drużyny na torze wyścigowym. AT&T Williams potrzebuje wsparcia ze strony wydajnych, niezawodnych i solidnych rozwiązań komputerowych Lenovo.

"Produkty Lenovo to najlepiej zaprojektowane komputery na świecie. Cieszymy się ogromnie na współpracę z zespołem inżynierskim AT&T Williams w wysoce konkurencyjnym środowisku Formuły 1" - powiedział Deepak Advani, dyrektor ds. marketingu w Lenovo. "Formuła 1 stanowi ekscytującą platformę budowy świadomości istnienia marki Lenovo na kluczowych rynkach na całym świecie, prezentacji naszych produktów i ich niezawodności. To sport, w którym najnowocześniejsze technologie mają podstawowe znaczenie".

Zespół AT&T Williams będzie wykorzystywać rozwiązania technologiczne Lenovo w każdym funkcjonalnym obszarze działalności, zaś notebook Lenovo będzie stanowił integralny element uruchamiania samochodu F1 przed każdym wyścigiem, ćwiczeniem i sesją testową. Komputery Lenovo będą narzędziem pracy inżynierów w zakresie badań nad samochodami, testów, opracowywania nowych rozwiązań i produkcji. Pomogą kierowcom dokonywać analiz, natomiast zespołowi zarządzającemu udzielą wsparcia w dziedzinie marketingu, logistyki, podróżach i planowaniu wyścigów, a także utrzymywaniu sieci kontaktów, kontroli zapasów, relacji z klientami, sponsorami i dostawcami, zasobów ludzkich, finansów oraz strategii.

Dowiedz się więcej na temat: firma | williams | lenovo

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje