Konkurs wirtualnego tuningu wciąż trwa

Jeszcze do 21 kwietnia miłośnicy motoryzacji i tuningu mogą próbować swoich sił, przeprowadzając rzeczywiste bądź wirtualne modyfikacje samochodów.

Aby wziąć udział w konkursie Need For Speed Carbon Car, należy przeprowadzić tuning wizualny samochodu, w taki sposób, aby przypominał on dowolny pojazd z gry "Need For Speed Carbon". W tym celu można wykorzystać udostępnione na oficjalnej stronie konkursu projekty pomocniczych materiałów graficznych lub użyć własnej inwencji twórczej. Jedynym obowiązkowym materiałem do wykorzystania jest logo gry, które należy umieścić na zgłaszanym do konkursu samochodzie.

Nowością w tegorocznej edycji jest fakt, iż konkurs prowadzony jest w dwóch kategoriach: amatorskiej (osoby prywatne) oraz profesjonalnej (firmy, instytucje prezentujące tzw. demo-car'y). Trzy zwycięskie prace w każdej z kategorii zostaną wyróżnione następującymi nagrodami:

I miejsce - nagroda pieniężna 3000 PLN ufundowana przez Electronic Arts Polska + tuning wizualny w firmie AGT o wartości 5000 PLN
II miejsce - system audio firmy CLARION (odtwarzacz CD z głośnikami) ufundowany przez firmę 2N-Everpol sp. z o.o.
III miejsce - komplet opon ufundowanych przez firmę DUNLOP

Natomiast Need For Speed Carbon Virtual Tuning to propozycja dla wszystkich tych, którzy nie posiadają własnych samochodów, a mimo wszystko chcieliby zaprezentować swój talent w autotuningu. Zadaniem uczestników jest zmodyfikowanie dostarczonych przez Electronic Arts Polska fotografii samochodu Subaru WRX STI (wersja seryjna model 2006) przy użyciu oprogramowania do edycji grafiki lub w inny dowolny sposób. Podobnie jak w przypadku konkursu Need For Speed Carbon Car, obowiązkowym materiałem do wykorzystania jest logo gry, które należy umieścić na zgłaszanym do konkursu wirtualnym samochodzie. Każda z trzech zwycięskich prac zostanie nagrodzona zestawem:

  • 1 model samochodu RTR Micro Drift, ufundowany przez firmę HPI Polska
  • 1 bezprzewodowa laserowa myszka G7 marki Logitech?, ufundowana przez firmę Logitech
  • 1 półroczna prenumerata oraz publikacja pracy na łamach magazynu Auto Tuning Świat.

    Prace konkursowe należy zgłaszać do 21 kwietnia 2007, za pośrednictwem poczty internetowej. Wszelkie niezbędne informacje na ten temat, regulaminy konkursów, materiały pomocnicze i logo gry "Need For Speed Carbon" znaleźć można na stronie: http://polska.ea.com/carboncar

    Partnerami konkursu Need For Speed Carbon Car są firmy: AG Tuning (Neodesign), Dunlop, CLARION, Inter Cars, Street Racing Restaurant & Club oraz magazyn GT.

    Partnerami konkursu Need For Speed Carbon Virtual Tuning są firmy: HPI Polska, Logitech oraz magazyn Auto Tuning Świat.

    Reklama
  • Dowiedz się więcej na temat: konkursy | logo | firmy | miłośnicy | konkurs | tuning
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama