Konkurs na logo The Movies rozstrzygnięty

Firma Lionhead Studios ogłosiła nazwiska osób, których prace zostaną wykorzystane jako logo poszczególnych wytwórni filmowych w nadchodzącej strategii ekonomicznej, noszącej tytuł "The Movies".

Prace zwycięzców możecie zobaczyć na stronie poświeconej wynikom konkursu, czyli http://www.themoviesgame.com/logocompetition.html

Akcja gry "The Movies" rozpoczyna się w latach 20., gdy Hollywood był dopiero u początku swej świetności, przemysł filmowy raczkował, filmy wykonywano w dwóch kolorach, a zamiast dźwięku mieliśmy człowieka grającego na pianinie stojącym w sali kinowej.

Ujmując sprawę najprościej jak można, pierwszoplanowym celem gry jest utrzymanie się w biznesie filmowym tak długo jak to możliwe. Jeśli przyłożymy rękę do któregoś z przełomowych momentów, nasze studio stanie się sławne, a to na pewno wpłynie na ilość sprzedawanych biletów do kin.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | nazwiska | konkurs | logo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy