Konkurs graficzny

Nadszedł czas na kolejny, nietypowy konkurs na łamach naszego serwisu GRY. Mamy 5 pudełek CMR2 PL, w specjalnej edycji - z autografem Hołka - które przeznaczone są właśnie dla Was. Nagrody przekazała dla Was firma CD-Projekt. Niniejszym ogłaszamy:




Konkurs na Najładniejszą Grafikę z CMR2




Zasady

Reklama
  • grafikę dot. CMR2 należy przesyłać na adres redakcji - mail: gry@hub.interia.pl
  • przez grafikę rozumiemy nie tylko screeny z gry, ale także dowolnie obrobione obrazki związane z grą
  • maksymalny rozmiar pracy - 1600*1200 pikseli
  • format pliku - GIF / JPEG / TIF, dodatkowo można to skompresować do postaci ZIP
  • pliki graficzne dostarczać należy w załącznikach maili wysyłanych na adres podany powyżej, temat maila: Konkurs CMR2


Nagrody

  • I-miejsce - gra CMR2 z autografem Krzysztofa Hołowczyca, 2x koszulka Interia.PL, 3x naklejka "PL" na samochód, 2x długopis
  • II miejsce - gra CMR2 z autografem Krzysztofa Hołowczyca, koszulka Interia.PL, 3x naklejka "PL" na samochód
  • III-V miejsce - gra CMR2 z autografem Krzysztofa Hołowczyca, 3x naklejka "PL" na samochód
  • VI-X miejsce - koszulka Interia.PL, 2x naklejka "PL" na samochód.


Regulamin



1. Konkurs organizowany jest przez firmę INTERIA.PL S.A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Królewskiej 57, przy współpracy dystrybutora CD-Projekt

2. Konkurs rozpoczyna się od dnia 11 stycznia 2001 r. i trwa do dnia 25 stycznia 2001 r.


3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 26 stycznia 2001 o godzinie 12:00.


4. Nagrodami w konkursie jest 5 pudełek z grą CMR2 oraz gadżety reklamowe INTERIA.PL, wymienione powyżej.


5. Uczestnikiem może być każda osoba fizyczna, z wyjątkiem pracowników INTERIA.PL S.A. i członków ich rodzin.


6. Każdy uczestnik może wysłać na konkurs kilka prac.


7. Konkurs polega na przysyłaniu prac graficznych o określonej tematyce, z których wybrane zostaną najlepsze


8. Wszystkie wybrane prace zostaną nagrodzone


9. Warunkiem udziału w konkursie jest podanie prawdziwych danych osobowych.


10. Biorąc udział w Konkursie uczestnicy wyrażają zgodę na zbieranie i przetwarzanie podanych przez nich danych osobowych przez INTERIA.PL SA w celach promocyjno-marketingowych związanych z prowadzoną przez firmę działalnością zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.


11. Lista Zwycięzców zostanie opublikowana na stronach gry.interia.pl w terminie do trzech dni po rozstrzygnięciu konkursu.


12. Wzięcie udziału w konkursie równoznaczne jest, w przypadku wylosowania nagrody, ze zgodą na opublikowanie imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania uczestnika na stronach www.interia.pl


13. Nagrody zostaną przesłane zwycięzcom pocztą w terminie do 21 dni od dnia losowania.


14. Nagrody nie podlegają zamianie na ich równowartość pieniężną.


15. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: koszulka | konkursy | nagrody | konkurs
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy