Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Konkurs graficzny

Nadszedł czas na kolejny, nietypowy konkurs na łamach naszego serwisu GRY. Mamy 5 pudełek CMR2 PL, w specjalnej edycji - z autografem Hołka - które przeznaczone są właśnie dla Was. Nagrody przekazała dla Was firma CD-Projekt. Niniejszym ogłaszamy:

Reklama




Konkurs na Najładniejszą Grafikę z CMR2




Zasady

  • grafikę dot. CMR2 należy przesyłać na adres redakcji - mail: gry@hub.interia.pl
  • przez grafikę rozumiemy nie tylko screeny z gry, ale także dowolnie obrobione obrazki związane z grą
  • maksymalny rozmiar pracy - 1600*1200 pikseli
  • format pliku - GIF / JPEG / TIF, dodatkowo można to skompresować do postaci ZIP
  • pliki graficzne dostarczać należy w załącznikach maili wysyłanych na adres podany powyżej, temat maila: Konkurs CMR2


Nagrody

  • I-miejsce - gra CMR2 z autografem Krzysztofa Hołowczyca, 2x koszulka Interia.PL, 3x naklejka "PL" na samochód, 2x długopis
  • II miejsce - gra CMR2 z autografem Krzysztofa Hołowczyca, koszulka Interia.PL, 3x naklejka "PL" na samochód
  • III-V miejsce - gra CMR2 z autografem Krzysztofa Hołowczyca, 3x naklejka "PL" na samochód
  • VI-X miejsce - koszulka Interia.PL, 2x naklejka "PL" na samochód.


Regulamin



1. Konkurs organizowany jest przez firmę INTERIA.PL S.A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Królewskiej 57, przy współpracy dystrybutora CD-Projekt

2. Konkurs rozpoczyna się od dnia 11 stycznia 2001 r. i trwa do dnia 25 stycznia 2001 r.


3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 26 stycznia 2001 o godzinie 12:00.


4. Nagrodami w konkursie jest 5 pudełek z grą CMR2 oraz gadżety reklamowe INTERIA.PL, wymienione powyżej.


5. Uczestnikiem może być każda osoba fizyczna, z wyjątkiem pracowników INTERIA.PL S.A. i członków ich rodzin.


6. Każdy uczestnik może wysłać na konkurs kilka prac.


7. Konkurs polega na przysyłaniu prac graficznych o określonej tematyce, z których wybrane zostaną najlepsze


8. Wszystkie wybrane prace zostaną nagrodzone


9. Warunkiem udziału w konkursie jest podanie prawdziwych danych osobowych.


10. Biorąc udział w Konkursie uczestnicy wyrażają zgodę na zbieranie i przetwarzanie podanych przez nich danych osobowych przez INTERIA.PL SA w celach promocyjno-marketingowych związanych z prowadzoną przez firmę działalnością zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.


11. Lista Zwycięzców zostanie opublikowana na stronach gry.interia.pl w terminie do trzech dni po rozstrzygnięciu konkursu.


12. Wzięcie udziału w konkursie równoznaczne jest, w przypadku wylosowania nagrody, ze zgodą na opublikowanie imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania uczestnika na stronach www.interia.pl


13. Nagrody zostaną przesłane zwycięzcom pocztą w terminie do 21 dni od dnia losowania.


14. Nagrody nie podlegają zamianie na ich równowartość pieniężną.


15. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.

Dowiedz się więcej na temat: koszulka | naklejka | konkursy | nagrody | konkurs

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje