Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Komórkowe wyścigi

Firma Eidos Interactive, jeden z czołowych wydawców i deweloperów multimedialnej rozrywki, połączyła siły z koncernem Macrospace, który to z kolei dominuje w sferze globalnych dostawców usług, gier i oprogramowania dla urządzeń mobilnych. Wszystko po to, by stworzyć grę "Crash 'n' Burn" w wersji na telefony komórkowe!

W warunkach porozumienia pomiędzy firmami Eidos Interactive a Macrospace znalazł się podpunkt mówiący, że pozycja "Crash i Burn" w wersji mobilnej zostanie wypromowana i wydana we wszystkich możliwych zakątkach świata, co oznacza przeznaczenie ogromnych środków na reklamę i promocję gry.

Eidos Interactive ogłosił oficjalnie, że znany z konsoli stacjonarnych tytuł "Crash 'n' Burn" pojawi się w wersjach na telefony komórkowe pod tytułem "Crash 'n' Burn Turbo". Gra zostanie opracowana w wersjach Java, BREW oraz dla aparatów i-mode.

"Crash 'n' Burn Turbo" będzie tytułem, w którym pierwsze skrzypce odegra szybkość, dynamika oraz refleks. By sięgnąć po laur championa, konieczne będzie dokonanie wyboru pojazdu, spersonalizowanie go oraz przetestowanie mocy wozu i swojej sprawności w taki sposób, aby pozostawić konkurentów w chmurze azotowych oparów.

- Fuzja z koncernem Eidos Interactive w celu stworzenia "Crash 'n' Burn Turbo" przyniesie nam sporo doświadczeń oraz jest wielką szansą na rozwinięcie tej jakże wyjątkowej gry. Kreowanie mobilnych tytułów, które równocześnie powstają ze swymi konsolowymi odpowiednikami, to dla nas wielkim wyzwaniem. Staramy się, by komórkowe projekty zyskiwały na atrakcyjności i grywalności. Na ile to możliwe? Przekonacie się już niebawem - powiedział Kristian Segerstrĺle z firmy Macrospace.

- Dysponując wyjątkowym zasięgiem dystrybucji globalnej i tak atrakcyjną grą w swej ofercie, jesteśmy pewni, że "Crash 'n' Burn Turbo" zyska sobie przychylność wielu milionów pasjonatów czterech kółek i tuningu - dodał Simon Protheroe z Eidos Interactive. "Crash 'n' Burn Turbo" zostanie wydany w listopadzie 2004 roku, równocześnie z wersjami "stacjonarnymi", których doczekają się posiadacze konsoli PlayStation 2 oraz Xbox.

Dowiedz się więcej na temat: rozrywki | firma | wyścigi

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje