Jak rozpętałem II wojnę światową w tłoczni

Wszystkich graczy z niecierpliwością czekających na premierę gry "Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa", informujemy, iż gra trafiła do tłoczni. Oznacza to, że przygody z udziałem niezapomnianego strzelca Dolasa - Mariana Kociniaka już 1 września opanują sklepy z grami!

W ostatnich dniach w siedzibie firmy Cenega, było bardzo gorąco. Tym razem powodem tego nie był panujący na zewnątrz upał.



Do Cenegi przyjechali, bowiem zaproszeni z redakcji magazynu Gamestar goście, którzy przeprowadzili obszerny wywiad nt. "Jak rozpętałem II wojnę światową". W krzyżowy ogień pytań zostali wzięci Paweł Kalinowski z firmy Mirage oraz Bartosz Szaraniec z Cenegi. Owoce pracy kolegów z Gamestara obejrzycie kupując wrześniowy numer magazynu (wywiad dostępny na CD i DVD). Już teraz zapraszamy do podejrzenia "gorących zdjęć" z wywiadu!

Reklama



"Jak rozpętałem II wojnę światową" to komputerowa gra RPG, której akcja rozgrywa się w czasie drugiej wojny światowej. Każdy znajdzie tutaj wiele przygód, humoru, walk oraz motywów z filmu o tym samym tytule (zarówno w dialogach, animacjach, zadaniach i napotykanych postaciach). Gracz rozpoczyna wyprawę w chwili, gdy nasz statek zostaje zatopiony przez niemiecką łódź podwodną. Cały ładunek przemycanych do okupowanej Norwegii ziemniaków idzie na dno, a rozbitek zostaje zabrany na pokład U-Boota. Już wkrótce okazuje się, że niemiecka wyprawa jest związana z sekretnym odkryciem w Afryce, nową cudowną bronią, antycznymi artefaktami, wielbłądem Leonem i... kabaczkami.



Charakterystyczne cechy:

  • Pełna, polska wersja językowa.

  • Okazyjna cena - 79,90 złotych.

  • Oficjalna licencja filmu "Jak rozpętałem II wojnę światową".

  • Dynamiczne walki i efekty specjalne.

  • Ciekawa fabuła i inteligentny humor wzorowany na Allo Allo i Monty Pythonie

  • Wierność realiom historycznym - mundury i broń odwzorowane z największą dokładnością.

  • Dopracowana, dwuwymiarowa grafika w rzucie izometrycznym.

  • Zaawansowana sztuczna inteligencja NPC

  • Ponad 40 rodzajów przeciwników, używających różnej broni.

  • 50 postaci do spotkania na swej drodze.

  • Trzy główne klasy bohatera i siedem podklas. W sumie aż 50 zdolności do wyuczenia.

  • Dopracowany system wydawania rozkazów postaciom i możliwość stosowania przemyślanych zagrywek taktycznych (aktywna pauza).

  • Ponad 50 rodzajów broni.

  • Ponad 60 rodzajów ubrań i sprzętu, który wpływa na statystyki bohatera.

  • Unikalny system prefiksów i postfiksów pozwala na zmianę charakterystyk przedmiotów.

  • Cenega Poland - inf. prasowa
    Dowiedz się więcej na temat: II wojna światowa
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy