Interaktywna gra OrlenTeamRallye

Agencja interaktywna Conecto stworzyła grę interaktywną OrlenTeamRallye, nawiązującą do startu polskiej ekipy Orlen Team w trwającym właśnie rajdzie Telefonica-Dakar. Dostępna jest ona w ramach serwisu www.orlenteam.pl. Gra będzie rozbudowywana pod kątem kolejnych startów polskiej załogi.



W 2000 roku firma PKN Orlen powołała własny zespół zawodników pod nazwą Orlen Team do startów w rajdach długodystansowych i Crosscountry. Od tego czasu Polacy, po wcześniejszych niepowodzeniach, zaczęli odnosić niekwestionowane sukcesy na trasach rajdowych. Sponsoring sportów motorowych stał się dla firmy Orlen jednym z najważniejszych przedsięwzięć marketingowych, zapewniającym możliwość promowania na niezwykle szeroką skalę firmy i jej produktów.

Reklama



Stworzona przez Conecto realizacja odwołuje się w swojej konwencji do popularnych niegdyś 8 bitowych gier komputerowych, przeżywających ostatnio swój renesans i wykorzystywanych na przykład w grach Java dla telefonów komórkowych GSM. OrlenTeamRallye wprowadza w atmosferę rajdu i przybliża warunki panujące na poszczególnych jego etapach. Zachowane zostały specyficzne trudności, na jakie napotykają uczestnicy na trasie. Gracz musi zwracać uwagę nie tylko na czas przejazdu, ale także dbać o stan techniczny pojazdu, uzupełnianie paliwa itp.



W trakcie gry uczestnicy mają możliwość zdobycia zaprojektowanych specjalnie na tę okazję przez Conecto multimedialnych gadżetów, takich jak interaktywny wygaszacz Orlen Team, prezentujący na pulpicie użytkownika najświeższe informacje związane z rajdem, czy skin do popularnego komunikatora Gadu-Gadu. Dla najlepszych graczy Orlen przygotował również zestawy tradycyjnych gadżetów Orlen Teamu.



Gra promuje produkty firmy Orlen, między innymi nową linię olejów dla motoryzacji – Platinum i jednocześnie wspiera działania marketingowe związane z uczestnictwem polskiej załogi w Telefonica-Dakar. Conecto pracuje obecnie nad rozwojem swojej realizacji. W marcu odbędzie się coroczny rajd Italian Baja. Wówczas w grze powstaną kolejne etapy nawiązujące do specyficznego charakteru tej imprezy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | Dakar | agencja | team
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy