Infernal rozgrzeje wiosną

Firmy Eidos Interactive i PlayLogic postanowiły zmienić datę premiery nowej gry akcji tworzonej przez polski zespół deweloperski Metropolis Software. Strzelanka, w której wydarzenia będziemy obserwować z perspektywy trzeciej osoby, jest kolejną produkcją, której debiut zaliczył zimowy poślizg.

"Infernal" miała trafić do sprzedaży w pierwszym kwartale bieżącego roku. Nowe oświadczenie wydawców jest już bardziej ogólne - gra powinna być gotowa wiosną, a więc w okresie od końca marca do końca czerwca.

"'Infernal' od Playlogic to iście kosmiczny przykład wysokiej jakości rozrywki na PC" - twierdzi Matt Gorman, dyrektor działu marketing w amerykańskim Eidos. "Zdumiewająca grafika i intensywna akcja są tylko szczytem góry lodowej. Unikalne moce, potężne uzbrojenie, zróżnicowany przebieg rozgrywki tworzą ten tytuł jedną z najlepszych propozycji 2007 roku".

Nowa gra Metropolis Software będzie prezentować scenariusz osadzony we współczesnych czasach, jedną z jego zalet mają być specyficzne postacie bohaterów oraz lokacje, które przyjdzie nam odwiedzić. Całość ma skupiać na walce pomiędzy agencjami szpiegowskimi sił dobra i zła.

Głównym bohaterem będzie Ryan Lennox, upadły anioł zrekrutowany przez Diabła do przywrócenia równowagi między dobrem i złem. Lennox stopniowo wkracza w świat oszustwa i zdrady, tajemniczych sił i nadprzyrodzonych broni. Fabuła zaprowadzi nas m.in. do górskich kryjówek, rafinerii naftowych, przystani morskich i starożytnych katakumb.

"Infernal" będzie korzystać z silnika fizycznego Ageia PhysX. Z jego pomocą twórcy zamierzają przedstawić w pełni interaktywne światy gry, gdzie zniszczyć będziemy mogli ściany i poszczególne elementy otoczenia. Do tego dojdzie też realistyczne posługiwanie się pojazdami. Tytuł ma posługiwać się także takimi efektami graficznymi, jak pixel shaders 3.0, normal-mapping i refleksy liczone w czasie rzeczywistym.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy