In-Fusio rośnie w siłę

Firma In-Fusio, wydawca gry na telefony komórkowe, przejąła w ramach strategii rozwoju dwie inne firmy: Thumbworks Inc. i Mobile Scope. Żadne bliższe ustalenia umów nie zostały podane.

W przypadku Mobile Scope wyprodukowane wcześniej przez studio gry oraz przyszłe projekty były główną przyczyną przejęcia firmy. Mobile Scope wydaje bowiem gry objęte drogimi licencjami, takie jak "Die Hard" i "Ice Age". Gry studia Scope zasilą dotychczasową ofertę In-Fusio, dołączając do takich tytułów jak "South Park", "E.T.", "Tomb Raider" i "The Terminator".

Przejęcie Thumbworks jest natomiast efektem polityki rozwijania sieci dystrybucji In-Fusio w USA. Craig Holland, były dyrektor Thumbworks, obejmie stery nad działaniami In-Fusio w Stanach Zjednoczonych i będzie odpowiedzialny za zwiększenie obecności In-Fusio na rynku amerykańskim. Dodatkowo In-Fusio nabyło prawa do gier na komórki zrobionych przez Thumbworks - "Suzuki Motocross Challenge", "Element Surfing" i "Etch-a-Sketch".

Giles Corbett, jeden z szefów In-Fusio, stwierdził, że w ciągu sześciu lat od powstania jego firma stała się jednym z trzech największych na świecie wydawców gier na telefony komórkowe.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | wydawca | firma | telefony | gry na telefony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama