Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

In Cold Blood - solucja

Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia

Reklama

Data premiery: styczeń 2001

Rodzaj gry: Przygodowo-zręcznościowa

Wymagania: PII-266, wskazana szybka karta grafiki, 64 MB RAM, Windows 95/98

Ocena: 9/10


Wyjątkowo nie będziemy wam serwowali wodnistego opisu gry. Krótko mówiąc - jest rewelacyjna (9 automaniaków), żaden opis nie odda tego niepowtarzalnego klimatu - coś a la filmy z Bondem. Tylko bardziej prawdziwe... Przedstawiamy Wam solucję do gierki - wszak utknąć w niej nietrudno.


POCZĄTEK KOŃCA

Pogadaj z Kostowem i wejdź do budynku. W pomieszczeniu z akceleratorem przesuń zwierciadło stojące przy lustrze. Weź ze skrzyni obok, pocisk testowy. Załaduj go do akceleratora i wystrzel. Wyjdź przez rozbite okno i przyglądnij się kablowi. Wróć do sąsiedniego pomieszczenia i pogadaj z grubym panem oglądającym telewizor. Zastrasz go pistoletem a da ci resztę kabla. W tym pomieszczeniu znajdziesz również metalowy trzpień. Zrób z niego i z kabla harpun. Załaduj to ponownie do akceleratora i przejdź po linie na drugą stronę. Tam pogadaj z profesorem Tołstowem. Podejdź do komputera i przeczytaj informacje dotyczące córki profesora i Kiefera. Znowu z nim pogadaj. Teraz zaoferuje ci swoją pomoc i otworzy drzwi. Wyjdź na zewnątrz i załatw strażników. Wejdź do pomieszczenia w którym steruje się windami. Pogadaj z panią robotnicą a powie ci o niejakim Sparskim. Znajdziesz go na dole. Powie ci jak spowolnić roboty. Wyjedź znowu na górę i w komputerze włącz windę pomocniczą. Zjedź na dół i wjeżdżając ponownie na górę użyj windy pomocniczej. Dopiero teraz możesz wyciągnąć bezpiecznik. Udaj się na dół windą pomocniczą. Załatw strażników przy beczkach. Idź w lewą stronę. Tam za mostem znajdziesz ciało Kiefera. Przeszukaj zwłoki. Obok również znajduje się zakratowana brama. Za nią są wózki którymi później uciekniesz z kopalni. Teraz udaj się w na rozwidleniu w prawo. Na końcu znajdziesz duże urządzenie (sam nie wiem co to). Włóż baterię znalezioną przy Kieferze. Teraz musisz szybko uciekać przed robotem zabójcą. Biegnij w prawy dolny róg ekranu. Podążaj drogą obok robotników a na końcu wskocz do jednego z wagoników. I niczym Indiana Jones wydostaniesz się z kopalni.




PENTAGON:



Rozwal dwa roboty używając miny od Kostowa (wkłada się ją w niebieską skrzynkę - do ładowania robotów) Działa jak czujnik ruchu. Gdy robot podejdzie zostanie zniszczony. W celi nr 1 znajdziesz Aleksandrę - córkę Tołstowa. Porozmawiaj z nią. Uzyskasz parę cennych informacji. Idź do końca korytarza. Tam są drzwi które otworzy ci Aleksandra. Wejdź do magazynu i zabierz klucz do podziemi. Teraz na górę. Pogadaj z kilkoma policjantami. W jednym pomieszczeniu znajdziesz grubasa w zielonym ubranku. Okaże się, że ma zepsuty terminal. Musisz teraz naprawić serwery. Żeby wejść na górę musisz mieć przepustkę. Pogadaj z oficerem dyżurny (znajdziesz go w niedwuznacznej sytuacji w łazience). Pogadaj z jednym ze strażników. Teraz idź do sali odpraw i przeczytaj nazwisko Oficera Dyżurnego. W komputerze znajdziesz kod do jego szafki. Wyciągnij z niej przepustkę i idź śmiało na I piętro. Za pomocą klucza do podziemi zciągnij drabinę na dół. Na górze w jednym z pomieszczeń jest krata w podłodze. Podejdź do niej a zobaczysz ciekawą rozmowę. Teraz udaj się do pokoju gdzie odbywała się ta rozmowa. Zamontuj w serwerze pluskwę do podsłuchu (znajdziesz go w pokoju obok). Informatyk w centrum telekomunikacji zdradzi ci jakie są protokoły (postrasz go pistoletem). Użyj ich w serwerze. Udaj się do sektora bezpieczeństwa po kości pamięci. Ale wyciągniesz je zdobywając narzędzie które ma kwatermistrz. (to ten pan w zielonym który zlecił ci zadanie). Pokaż mu pistolet a nie będzie się opierał. W szafce będą szczypce którymi wyciągniesz pamięć.




TRANSPORTOWIEC:



To najtrudniejszy etap. Musisz się skupić i zapamiętać drogę i lokalizacją poszczególnych pomieszczeń.

Wysadź drzwi miną dywersyjną. Użyj zapalniczki na czujniku dymu. Wjedź na górę i załatw strażników. Załatw robocika tak jak to zrobiłeś w kanałach (BMP + niebieska dziura w ścianie). Przyłuż pistolet do skroni robotnikowi w sterowni a powie ci wszystko. Zerknij do terminala. Pogadaj z chorym w pokoju medycznym. Powie ci o bombie. Teraz szybko bo masz tylko 25 minut. Musisz szybko biegać. Weź detonator z magazynu zabijając wcześniej trzech strażników. Idź do drzwi obok robota. Na swojej drodze napotkasz drzwi zabezpieczone laserem. Wyłączysz zabezpieczenie w sterowni ( w tej w której siedzi pracownik ). Teraz możesz przejść przez drzwi. Znowu załatw robota. Zjedź w dół. W terminalu przeczytasz gdzie znajduje się uzwojenie( skrzynka 66 ). Na górze rozwal strażników. Idź dalej. Gdy wejdziesz po drabinie na dach zaczną namierzać cię działka przeciwlotnicze. Rozprawisz się z nimi wracając do wagonu piątego. Tam poszukaj drugiej sterowni ( bez robotnika ). Pogrzebaj w komputerze. Zniszcz działko. Teraz wracaj do wagonu 4 i potem do trzeciego. Teraz podejdź do terminala. Za jego pomocą uda ci się zamknąć strażników. Po drabince na górę. Rozwal robota. Zamknięte drzwi otworzysz przy pomocy REMORE. W wagonie 3-cim poszukaj pomieszczenia z przedziałem rakietowym (chyba to te drzwi po prawej). Otwórz dolną klapę z komputera. Na górze postrasz robotnika pistoletem. Z jego instrukcjami biegnij do drugich drzwi (tych po lewej). Otwórz górną klapę. Znowu wróć do przedziału rakietowego i zerknij do komputera. Na górze znowu wyciągnij pistolet przed robotnikiem. Powie ci kod. Teraz do konsoli i tam wprowadź numer. Znowu do pomieszczenia z rakietą i tam otwórz platformę. Wyjedź windą na górę. Drzwi otworzysz przy pomocy "ręcznego ładowania robota" lecz przedtem rozpraw się ze stacjonującym tam robotem. Otwórz REMOREm drzwi. Za nimi znajdziesz celę nr 1 a w niej Chinkę. Pomoże ci przy ucieczce. Teraz idźcie do pokoju kapitana. Otwórz sejf w ścianie. Weźcie klucze do rozłączania wagonu. Teraz wróć na początek tego wagonu i tam przy czujnikach z dymem użyjcie kluczy. To powinno wam ocalić życie. Teraz otwórzcie cele nr 4. Znajdziecie tam właz który otworzycie z komputera w sterowni. Wydostańcie się nim na górę. Przejdźcie na mostek. Tam rozwalcie strażników i pogadajcie z pilotem.




BUNKIER:



Rozwal dwóch strażników i wejdź do środka. Przeczytaj dane w komputerze. Pogadaj ze strażnikiem przy windzie. Idź do windy przy wejściu. Na górze znajdziesz takie czerwone drzwi. Otworzysz je po przeczytaniu projektów w komputerze na dole. Z powrotem do drzwi ale wejdź do nich jak oddali się jeden ze strażników. Weź identyfikator z leżących zwłok. Idź do kobiety stojącej przy luku od windy (żółte strzałki). Wykonaj jej polecenie. Po wejściu do środka przyglądnij się metalowemu hakowi. Wyjdź na zewnątrz i znowu porozmawiaj z panią. W magazynie powinieneś znaleźć kawałek liny. Wiesz co z nim masz zrobić? (winda + hak). Na dole włącz za pomocą REMORE program BEELZEBUB. Wejdź do środka i rozwal małe robociki. Odszukaj w jednym z korytarzy laptopa. Przeczytaj w nim dwa pliki. Teraz zacznie cię gonić robot zabójca. Biegnij otworzyć sejf i weź bezpiecznik. Włóż go w skrzynkę do zasilania. Potem do laboratorium i tam włącz zasilanie kokonów oraz mechanizm ramienia. Zwab robota do laboratorium i dźwignią od ramienia zepchaj do na iskrzące kable. Z jego resztek wydostań klucz dekodujący którym otworzysz drzwi niedaleko laboratorium. Rozpraw się ze strażnikami i przeczytaj protokoły w komputerze. Otwórz klatkę 08. Pogadaj z więźniem. Wypuść go. Ponownie z nim pogadaj. Zagraj z nim w "tajemnice". Użyj klatki 11 i skorzystaj z pomocy profesora by wdrapać się na podest. Przyjrzyj się zbiornikom. Wykorzystując robotnika przejdziesz przez zabezpieczone drzwi (naprzeciwko). Przeczytaj informacje w komputerze i otwórz blaszaną szafę. Pociągnij karabinek a ukaże ci się tajne przejścia. Wyjdź na górę. Wyślij wiadomość Chi. Hasło do konsoli usłyszysz w rozmowie z robotnikiem. Przeczytaj otrzymany list od Chi. Teraz na górę i czekaj aż przyleci helikopter.




NIEBIESKIE MALEŃSTWO:



Przesuń dźwignię hydrauliczną. Pogadaj z robotnikiem. Wejdź przez zakratowana bramę. Udaj się w stronę wejścia. Przez pomost przejdziesz z pomocą Kostowa. Tam musicie się rozdzielić. Z konsoli otwórz drzwi. Zepsuty terminal naprawisz sprawnym ciosem. Usuń beczkę i na górę. Po drabince na górę i wejdź przez wybite okno. Pogadaj z Tołstowem. Schowaj się przed robotem. Gdy ten zabije profesora załatw go przy użyciu BMP. Przy profesorze znajdziesz przepustkę. Wyjedź windą na górę. Przejdź po rurze nad maszyną do kruszenia. Wyłącz dźwignią prąd, zjedź na dół i wydostań się na zewnątrz. Tam spotkasz się z Kostowem. Zamontuj bombę na niebieskim maleństwie (centralnie na środku obok lampy). Potem pobiegnij do drzwi na zewnątrz. Wydostań się z budynku przypominając sobie drogę z pierwszego etapu.




BAZA:



Na górze powinieneś znaleźć ogrodzenie z opartym o nie kołem samochodowym. Przesuń je. Po cichu wyjdź na budynek na którym jest antena. Pokiwaj ją trochę a wkrótce zjawi się tam strażnik. Zabij go i weź kardridż. Zejdź na dół i wejdź do środka używając przepustki od Tołstowa. Wyłącz oświetlenie i załatw strażnika. Teraz idź do budynku obok. Załatw roboty patrolujące wykorzystując BMP oraz terminal. Wróć teraz przed bramę i odkręć zawór z gazem (tam gdzie stali strażnicy). Zapal gaz zapalniczką. Udaj się na koniec bazy i wejdź do budynku za stalową bramą. Na dachu użyj wyrzutni rakiet i rozwal budynek strażników. Kolejnym zadaniem będzie bunkier. Załatw straże i wejdź do środka. Z konsoli weź plik do otwierania drzwi od kolejki. Wróć do Chi. Tam rozegra się akcja między wami a Kostowem, w której Kostow zginie. Otwórzcie drzwi przez REMORE. Wejdźcie do środka i podążajcie w głąb korytarza. Rozwalcie strażników i wejdźcie na dach kolejki. W sterowni otworzysz główne drzwi windy. Chi pomoże ci wejść do nich. Uważaj na straże. W sterowni na górze uruchamia się kolejkę. Włącz ja i szybko biegnij na zewnątrz dookoła. Tam wskocz na wagonik.




GÓRA:



Wykorzystaj obrotnice by przedostać się na drugą stronę. Wejdź na podest i znowu ustaw sobie obrotnicę. Wyciąg ze skrzynki zasilającej bezpiecznik. Gdy będziesz na drugiej stronie użyj BMP by rozwalić robota. Włącz przy windzie zasilanie (włóż bezpiecznik). Przekręć zawór od pompy pomocniczej. Zjedź poziom niżej. Przekręć zawór by spowodować wyciek gazu. Zjedź na dół i zabij strażników. Przejdź do drzwi obok. Teraz po schodach na górę i kolejny robot - załatw go (wiesz już jak). Znajdź pomieszczenie z zaworem przelewowym. Potem pogadaj z rannym w pokoju tortur (to taki okrągły) Przedostań się między robotami do pomieszczenia gdzie trzymają Aleks. Porozmawiaj z nią. Teraz do drzwi obok (uważaj na strażników i roboty). Przedostań się do głównej sterowni. Tam za pomocą komputera zamknij roboty w pomieszczeniu 12, między 10 i 7 oraz w 4. Otwórz sobie windę - 11. Teraz biegnij do niej. Zjedź poziom niżej i znajdź główną pompę (drzwi do niej otworzysz przez komputer). Tam zakręć zawór. Wyjdź na zewnątrz i w pokoju z główną centralą włóż kardridż do komputera. Znajdź bezpiecznik. Jest na poziomie 5, obok windy. Zjedź ponownie na dół lecz inna windą. Opuść most z komputera w centrali. Pobiegnij do helikoptera i rozwal strażników. Musisz wrócić po części (znajdziesz je w magazynie na poziomie 4). Weź również materiał wybuchowy i uwolnij Aleks. A teraz uciekajcie do helikoptera.




ŁÓDŹ:



Na dole skieruj się w lewe drzwi. Musicie znaleźć dwa klucze. Na końcu korytarza jest sejf ale nie otworzysz go bez kodu. Biegnij w drugą stronę. Podejdźcie do drzwi z zamkiem cyfrowym. Chi postara się je otworzyć a ty poszukaj kluczy. Po paru chwilach powinieneś znaleźć numery w otwartym sejfie ale one ci nie pomogą. Wróć do chinki. Została porwana przez Lukjena. Pogadaj z mechanikiem (znajduje się za drzwiami które otwierała Chi). On poda ci prawidłowe numery do sejfu. Biegnij go otworzyć. Znajdziesz tam jeden z kluczy. Jak będziesz wracał korytarzem uważaj na Lukjena. Gdy będzie wyciągał broń uderz go. Potem wepchnij go w jedną z turbin. Włóż klucz do komputera. Za pomocą REMORE złamiesz dalsze zabezpieczenie. Teraz zobaczysz Nagarowa. Na szyi ma mały kluczyk. Weź go. Wyjedź windą, za jego plecami, na górę. Otwórz sejf i weź drugi klucz. Teraz przerwij odpalanie rakiety. Na koniec uwolnij jeszcze Chi, która została przykuta na dolnym pokładzie i wydostańcie się na zewnątrz. Aleks uratuje was helikopterem.

Dowiedz się więcej na temat: karta | robot | laboratorium | pistolet | terminal | klucz | sejf | dystrybutor | multimedia | windy | roboty | góra

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje