Headhunter - PS2 (przedpremierowo!)

Rodzaj gry: PRZYGODA/AKCJA

Grywalność: 9/10

Grafika: 8,5/10

Dźwięk: 8,5/10



Stary... w co Ty się znowu wpakowałeś? Przecież to niemożliwe, żeby tak dlugo tkwić w kłopotach. Amnezja, morderstwo, próby zabójstwa, terroryści, zamieszki, oszustwa i podstępy, świat brudnych interesów i... pięknej kobiety. Czy to dla niej Jack Wade zagubił się w tym wszystkim. W pewnym sensie tak. Ale chyba przede wszystkim po to by odnaleźć własną przeszłość. Przeszłość łowcy głów.

Reklama



Headhunter to idealny pomysł na dobry film akcji. Główny bohater (Jack Wade) traci pamięć. Na świecie (rzecz jasna w niedalekiej przyszłości) sytuacja polityczno społeczna jest dosyć napięta. Megakorporacje, najemnicy, terroryści, gangi - to wszystko przybrało bardzo niebezpieczną formę. W szpitalu odwiedza Jack'a pewna tajemnicza i piękna kobieta. Przedstawia się jako córka człowieka, w towarzystwie którego to Jack spędził ostatnie minuty zanim doszło do... No właśnie, cóż takiego się wydarzyło? Dwie rzeczy są pewne. Jack nic nie pamięta, a ojciec dziewczyny nie żyje. Jack postanawia pomóc kobiecie w schwytaniu mordercy, a ma w tym również własny interes - odnaleźć swoją przeszłość.



Sama gra daje wprost niespotykane w tego typu produkcjach możliwości. Kiedy dochodzi do akcji jest to klasyczny "third person perspective" (czyli podobnie jak np. w Syphon Filter 3). Kiedy jednak nie musimy odpierać ataków napastników eksplorujemy pomieszczenia i rozwiązujemy zagadki (tak jak w Resident Evil). Kiedy chcemy zmienić lokację wsiadamy na motocykl (prawie jak Moto GP) i jeździmy po mieście (Driver?). W przerwie między misjami udajemy się na trening Headhunterów, aby zdobywać co raz to wyższą licencję pozwalającą na posługiwanie się lepszą bronią. Do tego dochodzą jeszcze wstawki filmowe, które przedstawiono na podobę wiadomości telewizyjnych. Klimat, pomysł i wykonanie - HEADHUNTER jest doskonałą grą sensacyjną.



Dzięki PS2 otrzymujemy...

Projekty lokacji i możliwość realizacji swobody w grze. Kiedy jesteśmy w domu, możemy rozejrzeć się po pokojach, podziwiać obrazy, wystrój wnętrza. Kiedy wsiadamy na motocykl jeździmy po drogach małego miasteczka. W czasie wykonywania misji jest czas na zagadki (podobnie jak w np. "Resident Evil") a następnie ostre strzelanie ("Syphon Filter"). Lokacje są wykonane piekielnie dokładnie i realistycznie, doskonałe efekty świetlne (zwłaszcza pojedynej na dachu wieżowca na budowie!- noc, pada deszcz, biją pioruny a gdzieś tam czai się przeciwnik...)



PREMIERA: 27 LUTY 2002

UWAGA!!! SONY POLAND DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA PRZEDPREMIEROWEGO NA "HEADHUNTER" DODAJE GUSTOWNE GADŻETY: BRELOCZEK PlayStation2/SEGA ORAZ DŁUGOPIS PlayStation2/SEGA !!! GADŻETY BĘDĄ WYSYŁANE POCZTĄ ( LISTEM POLECONYM ) - PO REALIZACJI ZAMÓWIENIA.



MartineZ

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: grafika | przygoda | dźwięk
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama