Gry Burger Kinga mogą trafić do Europy

Studio Blitz Games ujawniło, że zapowiedziane w Ameryce Północnej prawie bezpłatne gry, które mają być dołączane do dań z popularnej sieci tanich restauracji, mogą dotrzeć również na Stary Kontynent.

Philip Oliver, szef zespołu deweloperskiego, w wywiadzie udzielonym dla GamesIndustry.biz ujawnił, że prowadzi obecnie rozmowy, które miałyby pozwolić na wydanie trzech różnych tytułów związanych z maskotkami Burger Kinga również poza granicami Stanów Zjednoczonych.

Niezależna angielska firma Blitz Games, która zatrudnia ponad 180 osób, przez lata tworzyła sprzedawane tradycyjnymi sieciami dystrybucji takie gry, jak: "Lilo and Stitch: Trouble in Paradise", "Zapper", "Taz Wanted" oraz "Chicken Run".

Na początku października zespół ujawnił jednak, że zamierza udostępnić kilka spośród swoich nowych produkcji po zaskakująco niskich cenach. "Big Bumpin'", "Sneak King" oraz "Pocketbike Racer" mają być sprzedawane po 4 dolary za sztukę w zestawach z hamburgerami w restauracjach Burger King.

Deweloper twierdzi, że choć ceny przeznaczonych na konsole Xbox i Xbox 360 tytułów nie dają się porównać z pozycjami, które można znaleźć w sklepach i są to pozycje reklamowe, to ich jakość nie będzie w żaden sposób odbiegać od innych tytułów.

"W gruncie rzeczy, gdyby były zapakowane w pudełka sklepowe kosztowałyby po około 20 dolarów" - dodaje Oliver.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bezpłatne | studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy