Gracze jednoczą się w walce z Katriną

Huragan Katrina, który nawiedził południowe wybrzeże Stanów Zjednoczonych i doprowadził do ogromnych zniszczeń w Nowym Orleanie, wywarł wpływ także na branżę elektronicznej rozrywki.

Szereg amerykańskich wydawców, twórców gier oraz witryn internetowych rozpoczęło zbiórkę pieniędzy na pomoc dla osób poszkodowanych w wyniku klęski żywiołowej.

Pierwsza z taką akcją ruszyła firma deweloperska Bungie, znana głównie za sprawą strzelanki "Halo", która doczekała się dwóch bestsellerowych edycji. Zespół zaprojektował koszulkę z napisem "Fight the Flood" ("walcz z potopem"), na której widnieje dość dosłownie oddający ten zamysł rysunek postaci Master Chiefa. Cały dochód ze sprzedaży koszulek zostanie przeznaczy dla Amerykańskiego Czerwonego Krzyża. Firma zapowiedziała także wprowadzenie do swojego sklepu jeszcze innych produktów w ramach tej akcji.

Odział korporacji Sony zajmujący się obsługą masowej gry online "EverQuest II" dodał do gry nową opcję, która umożliwia szybkie przejście na stronę internetową, dzięki której można składać datki dla ofiar huraganu.

Zespół serwisu informacyjnego Kotaku postanowił zebrać najróżniejsze przedmioty związane z grami - od koszulek po pistolety, książki i inne gadżety specjalne, a następnie wystawić je na aukcji internetowej. Twórcy popularnej serii pasków komiksowych i blogu internetowego "Penny Arcade" wystawili na aukcję wyjątkową grafikę w postaci czarno-białego oraz pokolorowanego szkicu. Obecna cena grafiki sięga już prawie 9 tysięcy dolarów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Wybrzeże
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy