Ghost Rider trafi także do gry

Popularny serwis filmowy The Hollywood Reporter poinformował, że korporacja wydawnicza Majesco wykupiła prawa do stworzenia gry wideo na podstawie komiksowej serii "Ghost Rider" firmy Marvel.

O samej produkcji wiadomo w tej chwili stosunkowo niewiele. Niemniej jednak pewnych jest już kilka faktów. Po pierwsze i najważniejsze, gra będzie ściśle związana z wysokobudżetową produkcją kinową tworzoną w studiach Sony Pictures.

"Ghost Rider" ma być jednym z kilku wielkich hitów sezonu letniego w przyszłym roku. Film reżyseruje Mark Steven Johnson, znany głównie za sprawą filmowej adaptacji komiksu "Daredevil". Swoją drogą - produkcja ta została dość nisko oceniona zarówno przez krytyków, jak i fanów serii komiksowej.

Fabuła zarówno gry, jak i filmu "Ghost Rider" będzie opowiadać historię Johnny'ego Blaze'a (w tej roli Nicolas Cage). Uzdolniony kaskader motocyklowy podpisał pakt z szatanem, aby odkupić życie swojego konającego ojca. W zamian jednak Mefistofeles otrzymał jego duszę. Niedługo później diabeł obiecuje Blaze'owi, że uwolni jego duszę pod pewnym warunkiem. Kaskader musi zostać iście piekielnym jeźdźcem, który co noc będzie polował na grzeszników. Klątwa ta nie ustąpi dopóki życia nie straci Blackheart - syn Mefistofelesa, którego plany są jeszcze bardziej złowrogie niż samego władcy piekieł.

Wśród udostępnionych do tej pory informacji pojawiły się też wzmianki o tym, że scenariusz gry zostanie opracowany przy współpracy z twórcami serii komiksowej: Garthem Ennisem i Jimmym Palmiotti. Akcja w grze zostanie ukazana z perspektywy trzeciej osoby. Z gorszych wieści trzeba dodać, że postacie nie będą swoim wyglądem przypominały aktorów występujących w filmie. Hollywoodzkie gwiazdy nie udzielą też na potrzeby produkcji swoich głosów.

"Ghost Rider" trafi na półki sklepowe latem 2006 roku. Gra zostanie wydana w wersjach dla konsoli stacjonarnych: Sony PlayStation 2 i Microsoft Xbox oraz kieszonsolki Sony PlayStation Portable.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja | wideo | Sony | serwis | reporter | Hollywood
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama