Ghost Recon 2 - całkiem inny

Ubisoft potwierdził, że w "Ghost Recon 2" w wersji Xbox i PC oddziela od prequela z konsoli PS2 i GameCubr siedmioletni okres czasu.



Zazwyczaj jest tak, że gdy tworzy się multiplatformową grę, najbezpieczniej jest, gdy jest ona identyczna dla wszystkich platform, na jakich się ukazuje. Jednak "Ghost Recon 2" ma zamiar złamać tę zasadę. Ubisoft potwierdził, że przygotowuje dwie całkiem odmienne gry. Ich premiera będzie miała miejsce jesienią tego roku.



Akcja pierwszej gry - na PC i Xboxa - umieszczona została w 2014 roku. Jej producentem jest studio Red Storm ze Stanów Zjednoczonych. Z kolei wersja na PS2 i GameCube powstaje w szanghajskim oddziale Ubisoft, a toczy się siedem lat wcześniej. Obie gry mają być powiązane scenariuszem i bohaterami.

Reklama



Ubisoft nie jest skory do zdradzania szczegółów na temat swej produkcji. Firma ujawniła tylko, że wersje dla PC, PS2 i Xboxa będą posiadały tryb multiplayer umożliwiający rozgrywki za pośrednictwem internetu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: okres | Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy