Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Gears of War już u miliona osób

Firma Microsoft poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry "Gears of War" zdobywającej popularność na całym świecie, pomimo tego, że jeszcze nie rozpoczęła się gorączka zakupów świątecznych.

Ten głośny tytuł na konsolę Xbox 360 osiągnął tak imponujący poziom sprzedaży na całym świecie w ciągu zaledwie dwóch tygodni od premiery. Oznacza to, że "Gears of War" jest najszybciej sprzedającym się tytułem 2006 roku oraz najszybciej sprzedającą się oryginalną grą na konsolę Xbox w historii.

Do popularności "Gears of War" przyczynił się fakt, że tytuł ten został uznany za najlepszą tegoroczną grę nowej generacji przez ponad 45 czasopism, zdobywając u recenzentów średnią ocenę 95% (dane według www.gamerankings.com). Krytycy w przeważającej większości zgadzają się, że "Gears of War" to jedna z najlepiej ocenianych gier w historii.

"Od samego początku wiedzieliśmy, że 'Gears of War' będzie hitem wyznaczającym nowy standard w tej branży" - powiedział Shane Kim, wiceprezes Microsoft Game Studios. "Gdy patrzyliśmy na wzrost sprzedaży gry i rozgłos, jaki uzyskuje, stało się oczywiste, że 'Gears of War' to jeden z tych niewielu tytułów, który może spełnić pokładane w nim nadzieje. Na podstawie reakcji krytyków i fanów sądzimy, że tak właśnie się stało" - dodał Shane Kim.

"Mamy do czynienia z ogromnym zainteresowaniem grą 'Gears of War' i zapotrzebowaniem na nią w Europie" - powiedział Richard Teversham, dyrektor ds. platform i marketingu w dziale rozrywki domowej na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w firmie Microsoft. "Zawiera ona nowe, fascynujące treści i jest istotnym potwierdzeniem zaangażowania firmy Microsoft na rzecz opracowywania oryginalnych, pasjonujących tytułów dla entuzjastów gier na całym świecie" - dodał Richard Teversham.

Dowiedz się więcej na temat: pory | popularność | firma | Microsoft

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje